گوناگون

فرصت های سرمایه گذاری گیلان بی نظیر است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن تامینی شامگاه دوشنبه در نشست سرمایه گذاری شهرستان رشت افزود: این استان شمالی به ویژه رشت از ظرفیت های بی بدیل در کشاورزی و موقعیت جغرافیایی برخوردار است که فرصت منحصر بفردی برای سرمایه گذاران ایجاد می کند.

وی اظهارداشت: تمام مدیران بخش های مختلف گیلان با تمام قوا آمادگی حمایت و پیگیری برای تحقق سرمایه سرمایه گذاران در این استان را دارند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: این استان به رغم داشتن ظرفیت های بی بدیل در عرصه کشاورزی، صنعتی، گردشگری و خدمات متاسفانه از آمار بالای بیکاری به شدت رنج می برد.

وی در ادامه بر لزوم سرمایه گذاری در شهرستان رشت تاکید کرد و افزود:  تلاش برای جذب سرمایه گذار و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی علاوه بر ایجاد اشتغال باعث رونق اقتصادی و تقویت معیشت مردم خواهد شد.

تامینی تصریح کرد: انگیزه سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری باید در این شهرستان تقویت شود، تا نرخ بالای بیکاری کاهش یابد.

وی گفت: در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده باید تمام دستگاه های مرتبط اعم از دستگاه های اجرایی و بانک های عامل دست به دست هم داده و در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری تلاش و کوشش مضاعف داشته باشند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران بیان داشت: حمایت و پشتیبانی از بخش خصوصی برای راه اندازی صنایع کوچک و بزرگ در منطقه امری ضروری است.

وی افزود: با همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان و بهره گیری از ظرفیت های حمایتی می توان شاهد رفع موانع و مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی، صنعتی و همچنین افزایش سرمایه گذاری و به تبع آن ایجاد اشتغال در شهرستان بود.

تامینی در ادامه با یادآوری اینکه شهر رشت دارای مشکلات زیادی است، اذعان داشت:  بافت فرسوده، ترافیک، نداشتن معابر مناسب و غیره از معضلات جدی این شهر شمالی است.

وی بیان داشت: با برنامه ریزی هدفمند و سرمایه گذاری اصولی می توان مشکلات این شهر را برطرف و ضریب رضایتمندی شهروندان را افزایش داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا