گوناگون

فرماندارفیروزکوه:افتتاح محور فیروزکوه-گرمسار توسعه منطقه رابه دنبال دارد

81242244 5831294

ابوالقاسم مهری روز شنبه در پایان بازدید از پروژه ملی محور مواصلاتی فیروزکوه – گرمسار به ایرنا گفت: با عنایت به تخصیص 100 درصدی اعتبار این پروژه انتظار می رود طی یک تا یک سال و نیم آینده به بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد: افتتاح این محور مزایای فراوان تجاری، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برای مردم منطقه دارد و با توجه به عرصه های فراوان و وسیع باغات انار، زیتون، به، گلابی و زردآلو در منطقه محمودآباد و حوالی آن، فعالیت بخش کشاورزی در منطقه رونق می گیرد و حمل و نقل این محصولات به بازارهای هدف استان ها و شهرستان های اطراف تسهیل می شود.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه در مجموع به طول 20 کیلومتر است که هم اینک در فاز نخست، هشت کیلومتر آن در حوزه استحفاظی استان تهران و هشت کیلومتر در حوزه استحفاظی استان سمنان از سوی پیمانکاران در حال اجرا است.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: در فاز دوم نیز در آینده نزدیک و با تکمیل مطالعات فنی و کارشناسی، باقی مانده محور بین پیمانکاران ادارات کل راه و شهرسازی استان های تهران و سمنان تقسیم بندی شده و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

مهری با اشاره به اندک تعارضات موجود بین راه آهن جمهوری اسلامی و اداره راه و شهرسازی شهرستان فیروزکوه درمورد این پروژه، بیان کرد: با حضور دادستان شهرستان و همچنین مسؤولان این دو دستگاه و کارشناسان فنی، رفع موارد اختلاف در دست بررسی است تا هیچگونه آسیبی به خطوط راه آهن وارد نشود ضمن آنکه روند اجرای پروژه نیز با مشکل مواجه نشود.

تهرام/8142/1565

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا