گوناگون

فرماندار اردبیل: سرانه درآمد شهری اردبیل به پنج میلیون ریال افزایش یافت

81178797 5721339

به گزارش خبرنگار ایرنا ، جواد زنجانی شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاح 46 پروژه شهرداری اردبیل افزود: این درحالی است که تا چند سال قبل سرانه درآمد شهری شهرداری اردبیل 100 هزار ریال بود.

وی اظهار کرد: هرچند رقم درآمد سرانه شهری در اردبیل با مراکز استان های همجوار هنوز فاصله دارد و کمتر است ولی افزایش آن در چند سال اخیر جهشی و شگرف بوده است.

وی با اشاره به این که ارگان های ذیربط مانند فرمانداری و شهرداری اردبیل برای ارائه خدمات مطلوب به مردم مصمم هستند تحقق این مهم را با توجه به برخی مشکل های اقتصادی فقط در گرو جلب مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی دانست.

وی اظهار کرد: زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه های مختلف اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و گردشگری در اردبیل فراهم است و فرمانداری و شهرداری ازسرمایه گذاران در این ارتباط با آغوش باز استقبال می کنند.

زنجانی افزود: در صورت جلب مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی در اجرای طرح های مختلف اقتصادی ، عمرانی و خدماتی کمک موثری به رفع معضل بیکاری و ایجاد هرچه بیشتر رونق اقتصادی در منطقه خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود کارهای شهرداری اردبیل را در دو سال گذشته گسترده و متنوع دانست که باعث رضایت بیشتر شهروندان شده است.

وی گفت: امسال نیز اجرای طرح های بزرگی مانند پل روگذر چهارراه شهید باهنر (ایستگاه سرعین) در برنامه است که استانداری و فرمانداری اردبیل به شکل جدی بر آغاز عملیات اجرایی آن تاکید دارند و از آن حمایت می کنند.

وی با اشاره به این که هزینه اجرای این طرح عظیم 600 میلیارد ریال برآورد شده بیان کرد: با بهره برداری از این پل از مشکلات مربوط به ترافیک در این محدوده از شهر تا اندازه زیادی کاسته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مراسم که به مناسبت سوم خرداد و نیز همزمان با شب عید برانگیخته شدن آخرین فرستاده خداوند متعال در مکان پارک تپه سربند در محله ای محروم در شمال اردبیل برگزار شد از 46 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری اردبیل به شکل همزمان بهره برداری شد.

برای اجرای مجموع این پروژه ها شهرداری اردبیل 215 میلیارد ریال هزینه کرده است.

592/530

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا