گوناگون

فرماندار بهمئی: سه شهید گمنام در لیکک به خاک سپرده می شوند

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈحجت اله دلشادˈ روز یکشنبه در نشست شورای اداری بهمئی افزود:این سه شهید والامقام روز پنچشنبه یا شنبه آینده در این شهرستان تشییع و در پارک شهرداری لیکک به خاک سپرده می شوند.

وی تصریح کرد: بر هیچ کس پوشیده نیست امنیت و اقتدار ایران کنونی مرهون ایثار و از خود گذشتگی شهیدان است و ما باید با یاد شهیدان دین خود را به آنها ادا کنیم.

دلشاد از همه مسوولان اجرایی و اقشار مختلف مردم دعوت کرد در مراسم تشییع و تدفین این شهیدان خوشنام حضوری حماسی و کم نظیر داشته باشند تا برگ دیگری بر افتخارات زرین بهمئی افزوده شود.

فرمانده سپاه پاسداران بهمئی گفت: به خاطر اینکه تاکنون مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در این شهرستان انجام نشده است قطعا وجود سه شهید گمنام باعث خیر و برکت برای این منطقه خواهد بود.

سرهنگ ˈامیدعلی شریعت نیاˈ افزود: برنامه های مختلف فرهنگی شامل شبی با شهیدان، استفاده از سخنرانان و مداحان کشوری برای این مراسم درنظر گرفته شده است.

وی از همه دستگاههای اجرایی و اقشار مختلف مردم برای هرچه باشکوه تربرگزار شدن این مراسم بزرگ معنوی دعوت کرد.

شهرستان بهمئی در 8 سال دفاع مقدس با تقدیم 122 شهید، 800 جانباز و 18 آزاده با توجه به جمعیت از حیث ایثار و شهادت مقام اول استان کهگیلویه و بویر احمد را دارد.

7534/566

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا