گوناگون

فرماندار بیله‌سوار: رونق کشاورزی و دامداری مهم‌ترین خواسته مردم بیله‌سوار از رئیس جمهور

فرماندار بیله‌سوار مغان گفت: رفع موانع و مشکلات فراروی تولیدات کشاورزی و دامداری، مهم‌ترین مطالبه بیله‌سواری‌ها از دولت تدبیر و امید است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، آرام حلیم، در نشستی با نصیری، نماینده نهاد ریاست جمهوری در بیله سوار افزود: بیله سوار مغان از لحاظ تولیدات کشاورزی و دامداری دارای پتانسیل‌های بسیار قوی بوده و امیدواریم مسائل، مشکلات و کاستی‌های منطقه و خواسته‌های به حق مردم این شهرستان در جریان سفر کاروان دولت تدبیر و امید مورد توجه ویژه دولت قرار بگیرد.

وی اظهار کرد: مردم بیله سوار مردمی میهمان‌نواز و پاسبان این و آب و خاک بوده و تاریخ نشان داده که غیرت و شجاعت اهالی این مرز در پاسداری از تمامیت ارضی کشور در این نقطه صفر مرزی چنان بالاست که مردم تا حد مرز شهادت رفته‌اند و با هوشیاری و تیزبینی و با کمک نیروهای بسیجی، خانواده‌ها از مرز حفاظت و نگهبانی می‌کنند.

فرماندار بیله‌سوار مغان هم‌چنین در نشست مشورتی با دهیاران و شوراهای اسلامی بخش‌های تابعه با اشاره به برکات سفر رییس جمهور در سفر به اردبیل گفت: در هفته دولت پنج پروژه به ارزش بیش از ۱۹۰ میلیارد ریال در بیله‌سوار به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی دستاوردهای سفر کاروان دولت تدبیر و امید را بسیار با برکت و پرخیر دانست و افزود: در انقلاب اسلامی ایران همیشه شاهد هستیم که سفر دولتمردان و دلسوزان نظام مقدس و خدمتگزاران مردم به سراسر استان‌ها و شهرستان‌های میهن عزیز اسلامی موجبات توسعه آبادانی آن منطقه شده و بی‌شک سفر کاروان دولت تدبیر و امید نیز به استان‌مان خالی از خیر و برکت نخواهد بود.

فرماندار بیله‌سوار اظهار کرد: مردم مطمئن باشند تمام مشکلات و خواسته‌های به حق منطقه به دقت کارشناسی شده و با 3 امضای نماینده مجلس، امام جمعه و فرماندار تدوین و تقدیم رییس جمهوری خواهد شد.

وی هم‌چنین گفت: بهسازی راه‌های روستایی و آب شرب قشلاقات و روستاهای فاقد آب آشامیدنی از مهم‌ترین اولویت‌های قابل پیگیری فرمانداری خواهد بود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا