گوناگون

فرماندار جدید مهرستان در جنوب سیستان و بلوچستان معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی اوسط هاشمی صبح دوشنبه با حضور معتمدان، سران قبایل و طوایف و همچنین مسئولان محلی در مسجد امام حسین (ع) این شهرستان رشید پارسایی را به عنوان فرماندار جدید مهرستان معرفی و منصوب کرد.

وی در این مراسم با بیان اینکه سیستان و بلوچستان دارای منابع غنی و سرشار از مواد معدنی است افزود: توجه دولت به اکتشاف مواد معدنی در این منطقه و از طرفی سرمایه گذاری و ایجاد نقش بومی در منافع ملی می تواند آهنگ توسعه و پیشرفت را در این منطقه شتاب بخشد.

وی افزود: خوشبختانه در سال جاری با توجه به نگاه ویژه دولت، اکتشافات و بهره برداری لازم از معادن این استان انجام خواهد شد و مطالبات و خواسته های مردم این شهرستان درزمینه راه  و آب آشامیدنی پیگیری می شود.

استاندار همچنین بر تسریع در اجرا و تکمیل شبکه آبیاری سد ماشکید قول مساعد داد و افزود: مطالعات و تلاش های لازم به منظور ایجاد سد های جدید و همچنین مهار روان آب ها در دستور کار قرار دارد.

هاشمی با بیان اینکه در طول تاریخ صد هزار کیلومتر مربع اکتشاف معادن در کشور صورت گرفته است اظهار داشت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده قرار است در سال جاری 200 هزار کیلومترمربع اراضی کشور مورد اکتشاف قرار گیرد که سهم سیستان و بلوچستان 45 هزار کیلومترمربع است.

وی در جمع مردم شهرستان مهرستان همچنین خواستار توجه جدی به زیبایی رفتار، رعایت حقوق شهروندی، اجتناب از کینه و دشمنی و همچنین تضارب افکار شد و افزود: تمامی سلیقه ها و اقوام برای پیشرفت و توسعه استان و همچنین برجسته سازی نقش استان در منافع ملی باید پیشقدم و همراه شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار در این مراسم با تقدیر از غلامرضا خدادادی فرماندار اسبق این شهرستان رشید پارسایی را به عنوان فرماندار جدید معرفی و منصوب کرد.

گفتنی است: رشید پارسایی فرماندار جدید مهرستان دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته زمین شناسی است و پیش از این نیز به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان ایرانشهر اشتغال به کار داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا