گوناگون

فرماندار صحنه در پیامی روز ملی شوراهای اسلامی را تبریک گفت

81144161 5660695

به گزارش ایرنا، در پیام عباس آبادی آمده است: نهم اردیبهشت در تقویم ایران اسلامی بیانگر رشد و بلوغ حضور مردم در عرصه نقش آفرینی ایران اسلامی به حساب می آید.

این پیام افزوده است: عضویت در نهاد توانمند و تاثیرگذار شوراهای اسلامی شهر و روستا که نمونه متعالی از مردم سالاری دینی است، فرصتی طلایی برای مسوولان خدمتگزار به مردم فراهم آورده چرا که اقدامات موثر و عملی شوراها در مناطق مختلف زمینه رضایتمندی مردم از خدمت رسانی را به نمایش گذاشته و اعتماد عمومی را افزایش داده است.

در ادامه این پیام آمده است: از مهمترین اصول اجتماعی اسلام اصل شوراست که در دین مبین اسلام به آن اهمیت خاصی داده شده و در نزد پیشوایان بزرگ اسلام جایگاه ویژه ای دارد به طوری که نمی توان از آن در مدیریت جامعه اسلامی اجتناب کرد؛ بنا به فرمایش پیامبر بزرگ اسلام (ص) ˈهیچ قومی مشورت نکردند جز آنکه به بهترین امور هدایت یافتندˈ.

عباس آبادی افزوده است: بی شک امروز شوراهای اسلامی شهر و روستا نماد تبلور حضور اجتماعی مردم در پیشبرد برنامه های توسعه گرایانه و ارتقا روحیه همکاری عمومی و استفاده از خرد جمعی و توان و انرژی پرشور جوانان هستند و بسترهای پنهان و آشکار موجود در شوراهای اسلامی یکی از مهم ترین ظرفیت های پیشبرد اقتصاد مقاومتی است.

در پایان پیام فرماندار صحنه آمده است: اینجانب با تبریک این روز خجسته، بر خود فرض می دانم از زحمات و خدمات تمامی دست اندرکاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا که با وظیفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات شهر و روستا با کفایت و درایت برای نیل به جامعه شهروند مدار کوشش می کنند، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

7454/567

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا