گوناگون

فرماندار نیر: مشکلات عمده منطقه در کوتاه ترین زمان ممکن حل خواهد شد

81254936 5853032

اکبر صمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به رغم مسائل و مشکلات عدیده به ارث رسیده از سال های گذشته ، محرومیت و مظلومیت منطقه و محدودیت منابع مالی و اعتباری با اجرای برنامه ها و سیاست های اقتصاد مقاومتی به جبران عقب ماندگی ها و هموار ساختن مسیر توسعه شهرستان پرداخته ایم.

وی گفت: مسوولان تمام ادارات و نهادهای اجرایی در سال های گذشته در حد توان خود تلاش کرده و منشاء آثار خیر و برکت در شهرستان بوده اند ولی آنگونه که باید و شاید و در حد و اندازه توانایی و ظرفیت های بالقوه منطقه و شان مردم بزرگوار شهرستان پیشرفت نداشته اند.

وی اظهار کرد: به رغم استعدادها و قابلیت های این شهرستان در بخش های مختلف از جمله کشاورزی ، گردشگری ، صنعت ، خدمات و قرار گرفتن در جاده ترانزیتی و دروازه ورودی استان شاهد برخی مشکلات در شهرها و روستاهای منطقه هستیم که باعث آزردگی مردم و مسوولان شده است.

وی همچنین با اشاره به بدهی 36 میلیارد ریالی شهرداری نیر افزود: با این مبلغ بالای بدهی و نیاز به بودجه های کلان برای اجرای طرح های توسعه شهری به شهرداری تنها 20 میلیارد ریال در سال جاری بودجه اختصاص یافته است.

وی از عزم و تلاش مسوولان این شهرستان برای آبادانی و عمران این منطقه خبر داد و خواستار کمک مسوولان استانی برای حل مشکلات سرمایه گذاری ها و تکمیل پروژه های اولویت دار شد.

شهرستان نیر در 35 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.

7116/594/530

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا