گوناگون

فرماندار نیکشهر: افزایش قیمت ها در ماه مبارک رمضان توجیه پذیر نیست

81212854 5781133

به گزارش ایرنا، صاحب گل صالحی روز دوشنبه در نشست تنظیم بازار شهرستان نیکشهر با محوریت تعادل و تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: تامین و توزیع کالاهای اساسی و تشدید نظارت بر بازار از جمله محورهای اصلی تنظیم بازار در این ماه است.

وی با یبان اینکه اقلام اساسی مشمول تنظیم بازار در این ایام شامل برنج، روغن، شکر، خرما، لبنیات، نان و مواد پروتئینی است، افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت نسبت به تامین این اقلام اهتمام و برنامه ریزی های لازم را داشته باشد.

فرماندار نیکشهر گفت: افزایش قیمت کالاها در ماه مبارک رمضان به هیچ عنوان توجیه پذیر نیست.

صالحی با تاکید بر اینکه تمامی مدیران دستگاههای اجرایی و دستگاه های متولی باید تلاش مضاعفی برای تامین کالاهای اساسی مردم داشته باشند، بیان کرد: برخورد جدی و قانونی با اخلال گران اقتصادی و گران فروشان صورت می گیرد.

صالحی از نبود میدان میوه و تره بار انتقاد کرد و افزود: متاسفانه مردم این شهرستان به اجبار میوه های دست چندم و کم کیفیت را با قیمت گران خریداری می کنند که این مساله سبب نارضایتی آنان شده است.

وی بر توزیع کالاهای اساسی و فعال شدن تیم های نظارتی و تشدید نظارتها تاکید کرد و گفت: اقدامات انجام شده در بازار زمانی نمود پیدا می کند که اجرای حکم در اسرع وقت از سوی تعزیزات حکوتی انجام شود که متاسفانه بدلیل نبود نمایندگی این نهاد، روند رسیدگی به پرونده ها طولانی و تاثیرات چندان موثری تاکنون نداشته است.

ˈعبدالستار بارکزئیˈˈ سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نیکشهر نیز در این نشست با اشاره به اقدامات انجام شده گزارشی از وضعیت بازار ارائه کرد و گفت: تیم های بازرسی بر تمامی کالاهای اساسی در بازار نظارت خواهند داشت و با متخلفات برخورد جدی قانونی انجام خواهد شد. ک/2

7306 / 653

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا