گوناگون

فرماندار هوراند: رفع مشکلات مردم از وظایف اصلی مسوولان است

81181676 5726473

ابراهیم فریادخواه روز پنجشنبه به همراه اعضای شورای اداری این شهرستان در حاشیه بازدید از روستای صعب العبور و کوهستانی ملخاص به خبرنگار ایرنا گفت: بررسی مسایل و مشکلات مردم در هر کجای کشور بالاخص روستاهای محروم و دور افتاده از وظایف دولتمردان است و با توجه به تخصیص اعتبارات بر اساس اولویت های ضروری مشکلات بررسی و پیگیری می شود.

وی اظهار کرد: پیشرفت های روز افزون کشور به واسطه حمایت های همه جانبه مردم و پیروی از خط ولایت فقیه است و امروز کشور به برکت خون مقدس شهدای انقلاب و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، نسبت به سایر کشورهای جهان، کمترین مشکلات اقتصادی، فرهنگی و امنیتی را دارد.

وی با بیان این که خدمت به مردم وظیفه ماست، ابراز کرد: مسوولان باید در کنار مردم بوده و از نزدیک با درد و دل و مشکلات مردم آشنا و در این راستا اقدام سریع نمایند.

فریاد خواه افزود: این روستا در ابتدا دارای 24 خانوار بوده و طبق سرشماری سال 90 فقط 7خانوار در آن سکونت داشت و هم اینک فقط 3 خانوار در این روستای دور افتاده و محروم ساکن هستند.

فرماندار هوراند گفت: این روستا فاقد هرگونه امکانات رفاهی و خدماتی نظیر راه، آب، برق و گاز بوده و اهالی ان مجبورند پس از طی 4 ساعت راه صعب العبور و کوهستانی مایحتاج مورد نیاز خود را از روستای چیناب و پیشتاب تهیه نمایند.

فریاد خواه از خیرین خواست با برگزاری همایش هایی در امداد رسانی و مساعدت به این روستاها به دولت مساعدت و یاری کنند.

به گفته مردم این روستا با توجه به سخت بودن جاده سال هاست هیچ مسوولی به این روستا نیامده است.

مردم این روستا در حضور مسوولان شهرستان از کمبودها و نیازمندی هایشان گفتند و فرماندار هوراند در خصوص موارد مطرح شده از سوی روستاییان گفت: این مسایل و مشکلات را از طریق مسوولان مربوطه پیگیری و بررسی می نماییم و همچنین در خصوص ایجاد راه و برق دستور بررسی صادر کرد.

فریاد خواه از اهالی این روستا خواست با وحدت و همدلی بیشتر در جهت توسعه و آبادانی روستای خود کوشا باشند. روستای ملخاصی صعب العبورترین روستای شهرستان هوراند محسوب می شود که با مرکز شهر فاصله ای 20کیلومتری دارد.

مسیری که در عین زیبایی و برخورداری از مناظر چشم نواز طبیعی به دلیل کوهستانی بودن و گردنه های متعدد، مسیری صعب العبور محسوب می شود.

7225/587

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا