گوناگون

فرماندار:160 میلیارد ریال برای اجرای طرح عمرانی در چاراویماق هزینه می شود

81233416 5816293

به گزارش روز جمعه ایرنا، ˈ علی بدرشکوهی ˈ در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان افزود: این میزان اعتبار برای طرح های راه روستایی، آب شرب روستایی و شهری، کشاورزی، آموزش و پرورش، ورزش و تربیت بدنی، گردشگری، نوسازی روستاها، فرهنگ و هنر، پست و مخابرات و تبلیغات اسلامی هزینه می شود.

وی اظهار کرد: اجرای طرح های راه روستایی، آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان و آب شرب روستایی و شهری از جمله طرح های مهم این شهرستان است.

فرماندار چاراویماق ادامه داد: در سال جاری رویکرد دولت درتوزیع اعتبارها برای این شهرستان بر اساس ایجاد توازن و با نگاه به مناطق کمتر توسعه یافته بوده و اعتبار امسال نسبت به سال گذشته دو برابرافزایش نشان می دهد.

مشاورعالی استاندارآذربایجان شرقی در امور اقتصادی نیز دراین جلسه با تاکید بر مشارکت جمعی در توسعه شهرستان های استان، گفت: برای پیشرفت، عمران و آبادانی استان باید مدیران اجرایی از تمامی ظرفیت های استان از لحاظ نیروی انسانی و سرمایه به نحو عالی استفاده کنند.

داود بهبودی، افزود: مشارکت جمعی در این زمینه موجب اتمام طرح های عمرانی در وقت مقرر و توسعه شهرستان ها در کمترین زمان تعیین شده، می شود.

7484/590/ 587

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا