گوناگون

فرمانده انتظامی فارس: صنوف فاقد پروانه فعالیت ساماندهی شوند

81212883 5781182

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ دوم سیروس سجادیان، شامگاه دوشنبه در جشن اصناف در شیراز افزود: وظیفه ما این است که به دولت در ایجاد اشتغال کمک کنیم و نباید فرصت های شغلی را از بین ببریم.

وی ادامه داد: برخی وانت بارها نیز که در حاشیه خیابان ها اقدام به فروش میوه و دیگر کالاها می کنند از سر ناچاری است و هنر ما باید ساماندهی آنها باشد چرا که حذف کار درستی نیست.

فرمانده انتظامی فارس، نزدیک به صفر بودن جرایم اصناف را ریشه در اعتقادات دینی آنها دانست و گفت: در استان فارس هرجا که مشکل و معضلی در حوزه اصناف ایجاد شده نیاز به مداخله انتظامی و قضایی نداشته و خودشان آن معضل را حل کرده اند.

سجادیان گفت: ما تمام فعالان در هر صنفی را یک پلیس و همکاری می دانیم.

وی، بزرگترین سرمایه کسبه را اعتماد مردم دانست و اضافه کرد: کسبه می تواند با رفتار خوب و برخورد شایسته امنیت را برقرار کنند.

او ادامه داد: اعتقاد ما این است که باید در حوزه کاری خود مثلث امنیت اقتصادی را با حضور و مشارکت اصناف، مردم و پلیس ترسیم کنیم.

وی گفت: اگر بنا است کاری انجام شود و امنیتی شکل گیرد این کار تنها با مشارکت و همکاری اصناف، مردم و پلیس قابل انجام است.

فرمانده انتظامی فارس، ضمن اشاره به آمادگی کامل پرسنل نیروی انتظامی در همکاری با اصناف افزود: هرجا که بنا باشد قدمی در جهت منافع مردم، نظام و حاکمیت برداشته شود، سربازان ولایت در نیروی انتظامی از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد و آماده همکاری کامل با اصناف هستند تا شهر و استانی در خور نام سومین حرم اهل بیت (ع) داشته باشیم.ک/2

678/ 667

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا