گوناگون

فرمانده سپاه استان بوشهر: بسیجیان نباید مسیر ولایت را گم کنند

81170375 5706731

به گزارش ایرنا سرتیپ دوم پاسدار فتح الله جمیری روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان بوشهر افزود: هدف انقلاب و سوم خرداد، شهید دادن، جانبازی و رزمندگی بدست آوردن حکومت نبود بلکه مسیری بود که به صراط مستقیم ختم شود.

وی یادآورشد: اگر کسی در عملیات های مخلتف دوران دفاع مقدس حضور داشته اما اکنون در صراط مستقیم نیست و رهبری را حمایت نکند به دلیل از مسیر خارج شدن ارزش کسب شده در دوران دفاع مقدس را هدر داده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اضافه کرد: اگر کسی شکنجه و زندانی رژیم طاغوت بوده و زحمت برای پیروزی انقلاب کشیده اما در زمان حاضر از مسیر الهی خارج و به غرب وا داده شد و نگاهش بجای ولایت به استکبار باشد آن زحمات نیز به هدر رفته است.

سردار جمیری گفت: این که مقام معظم رهبری همواره بر بصیرت افزایی تاکید دارند ناشی از اهمیت این مقوله برای در مسیر انقلاب ماندن و درک حساسیت برهه کنونی و دسیسه های دشمنان است.

وی افزود: ما مقصد و مقصودی داریم که هرچیزی که ما را از مسیر خارج کند به اشتباه رفته ایم برهمین اساس نباید امور ما منتهی به غیبت، تهمت و گناه شود.

سردار جمیری اضافه کرد: برای حضور موثر در انجام ماموریت های انقلاب باید اول آمادگی معنوی در درون خود ایجاد کنیم تا تاثیر کارها صدچندان شود.

وی گفت: بسیج و سپاه افزون بر حضور در ماموریت تهدیدهای نظامی و اشراف اطلاعاتی در جبهه تهاجم فرهنگی و تهدیدات نرم نیز حضوری مقتدر دارد که باید متناسب با پیچیده شدن تهدیدهای دشمنان آمادگی لازم را در خود ایجاد کند.

جانشین فرماندهی سپاه امام صادق امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بسیج از ظرفیت بالایی برای اجرای ماموریت های انقلاب برخوردار است .

سرهنگ حمید خرمدل افزود: بسیج مظهر اقتدار نظام و قدرت فنا ناپذیر انقلاب است که عمق استراتژیک آن دل های امت اسلامی است.

وی یادآورشد: ناحیه بسیج بوشهر به دلیل نوع ماموریت و ساختار عملکردی، از اهمیت بالایی برخوردار است که تاکنون کارنامه درخشانی از خود بجا گذاشته است.

خرمدل اضافه کرد: همدلی، اتحاد و انسجام بین رده های مختلف بسیج ناحیه بوشهر عاملی مهم در اجرای موفق ماموریت های این نیرو است.

وی گفت: با همه موفقیت هایی که ناحیه مقاومت بسیج بوشهر در عرصه های مختلف ایفا کرده است اما از نظر زیرساختی با مشکلاتی روبرو است که برای انجام بهتر ماموریت ها باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

در این آیین سرگرد عبدالرضا دشتی به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بوشهر معرفی و از زحمات سرهنگ حمید خرمدل در این مسوولیت قدردانی شد. ک/2

628/539

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا