گوناگون

فرمانده نیروی انتظامی: سلایق سیاسی و تغییر دولت ها در این نیرو تاثیری ندارد

81216518 5787442

سردار اسماعیل احمدی مقدم روز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید آذربایجان شرقی افزود: امنیت زیربنا و زیرساخت هر اقدامی حتی عدالت است.

وی گفت: وجود آگاهی در مردم، وحدت ملی و سیاسی و در راس آنها رهبری حکیمانه از ملزومات رسیدن به توسعه و رفاه اجتماعی و نظم و امنیت است.

سردار احمدی مقدم اظهارکرد: در ایران اقوام و مذاهبی در کنار هم زندگی می کنند که اغلب این مذاهب امتدادی در کشورهای پیرامونی و همسایه دارند و دشمن تلاش می کند از این طریق همواره مشکل آفرینی کند.

وی افزود: با وجود تمام تحریم ها، فشارها و تحمیل جنگ ها ایران اسلامی پرصلابت ایستاده است.

فرمانده نیروی انتظامی اظهار کرد: جمهوری اسلامی پایه های امنیت اش در دین و نظام ولایی نهفته و امامت و امت همچون تارو پود فرش هستند و بدون هم شکل پیدا نمی کنند و معنایی ندارند.

وی با بیان اینکه دشمن از طریق اینترنت و ماهواره مشغول تخریب افکار عمومی، سیاسی و اخلاقی است، افزود: جمهوری اسلامی در تمام جبهه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و علمی با وجود فشارها ایستاده و به جلو می رود.

وی تاکید کرد: ضروری است در مقابل جنگ نرم دشمنان با برنامه جلو رفت تا از تلفات که همان رواج اعتیاد و بی حجابی در جامعه است، جلوگیری شود.

سردار احمدی مقدم با بیان اینکه آنچه امروز در خاورمیانه و کشورهای اسلامی در حال وقوع است، بسیار تلخ و اسفبار است، گفت: مسلمانان نباید اجازه دهند دستاویز توطئه بیگانگان برای رسیدن به اهداف شوم خود شوند.

وی افزود: آنان که در کشور عراق و سایر کشورهای مسلمان آتش فتنه برافروخته اند، نگرانی اسلام ندارند، بلکه مزدورانی هستند که با نام اسلام به تخریب دین می پردازند و می خواهند به نام دین چهره خشنی از اسلام ارایه دهند تا حاشیه ای امن برای صهیونیست ها فراهم کنند.

در پایان این مراسم از زحمات سردار مسعود خرم نیا تجلیل و سردار محسن حسنخانی به عنوان فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی معرفی شد.

6120/587

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا