گوناگون

فروش لباس های ترویج دهنده فرهنگ غربی ممنوع است

81199080 5757105

سرهنگˈاحمد رحیمیˈ روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود : پلیس همدان به منظور برخورد با مصادیق ضد فرهنگی اقدام به اجرای سه طرح ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی در هفته جاری کرده است.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان اضافه کرد: این طرح ها با هدف پاکسازی صنوف از اقلام و وسایل منحط غربی در هفته جاری اجرایی شد.

وی بیان کرد: بیشترین میزان کشفیات پلیس در این طرح لباس های منقش به تصاویر و کلمات غیراخلاقی بودند که در برخی از صنوف این استان بیشتر از روی ناآگاهی عرضه می شدند.

وی گفت: تمامی صنوف قبل از دریافت مجوز فعالیت از اداره اماکن عمومی در زمینه مسایل و خط قرمزها توجیه می شوند بر همین اساس هرنوع تحرک خلاف قوانین با هیچگونه توجیهی قابل پذیرش نیست.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی همدان بیان کرد: بیشتر فعالان در صنوف افراد متدین و مذهبی هستند و تنها اندک افرادی از روی ناآگاهی اقداماتی خلاف قانون انجام داده که تذکر و اخطارهای لازم نیز به آنها داده شده است.

سرهنگ رحیمی تاکید کرد: لباس ها و اقلام ضد فرهنگی از مبادی غیر رسمی به صورت قاچاق وارد کشور می شود که در سالجاری پلیس همدان توفیقات خوبی در زمینه برخورد با این افراد داشته است.

وی علاوه بر عرضه پوشیدن اینگونه لباس ها را نیز خلاف عرف و قانون دانست و گفت: گشت های ارشاد در صورت روئیت افراد با پوشش های زننده و لباس های منقش به تصاویر و کلمات منحط غربی افراد را راهنمایی می کنند.

سرهنگ رحیمی بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی در جنگ تمام عیار فرهنگی با این ملت هستند و با اقدامات از پیش طراحی شده در قالب تهاجم فرهنگی قصد بی هویت کردن جوانان را دارند.

7525/551

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا