گوناگون

فصل تسلط استکبار بر مسلمانان به پایان رسیده است/ تغییر موازنه جهانی به سمت گفتمان مقاومت

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین سلامی پیش از ظهر سه‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه اظهار داشت: امام راحل با یک حرکت علوی و نبوی اسلام را در عرصه سیاست جهانی، صحنه مدیریت عالم و ساحت سعادت بشر احیا کردند.

وی تصریح کرد: ایشان مسلمانان را از خواب جهالت بیدار و از بردگی برده‌داران مدرن جهان نجات دادند. جانشین فرماندهی سپاه جمهوری اسلامی ایران گفت: امام(ره) و رهبر معظم انقلاب با ترسیم نقشه هویتی ملت ایران و سایر ملت‌های مسلمان، انقلاب اسلامی را به پیش برده‌اند.

وی افزود: هم‌اکنون هم تقابل تمدن اسلام و تمدن غرب بر سر ساختن هویت ملت‌های مسلمان است.

سردار سلامی گفت: دشمنان اسلام می‌خواهند نقشه هویتی ملت‌های مسلمان را ترسیم کنند و اجازه ندهند فکر، فرهنگ، سیاست و اقتصاد مستقل داشته باشند، در واقع این نقشه فعال استکبار علیه مسلمانان است.

جانشین فرماندهی سپاه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: آنان می‌خواهند شکل ظاهری و سبک زندگی دختران و پسران جوان مسلمان را نقاشی کنند و بر سیمای آنان نماد شیطانی بنشانند.

وی ادامه داد: امروز دشمنان در تلاش هستند تا اراده خود را به ما تحمیل و تعیین کنند که ما چقدر پیشرفت کنیم.

سردار سلامی افزود: در واقع دشمنان به ما می‌گویند ما تولید می‌کنیم شما مصرف کنید و  ما می‌گوییم شما در سیاست چگونه رفتار کنید و با چه‌کسی دوست و دشمن باشید.

وی ترورها، فشارها، تهدیدها و تحریم‌ها را عاملی برای تسلیم شدن ملت ایران  در چارچوب ارداه دشمنان بزرگ دانست.

سردار سلامی افزود:ما پیروزی‌های زیادی دیده‌ایم اما  راه زیادی تا پیروزی‌های بزرگتر و نهایی‌ باقی‌نمانده است.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: ملت ایران می‌داند که مقاومت‌های امروز هزینه نیست بلکه سرمایه‌ای برای آینده است.

وی تصریح کرد:  فصل سلطه استکبار بر جهان اسلام پایان یافته و موازنه جهانی به نفع اسلام در حال تغییر است.

سردار سلامی گفت: پیشرفت‌ها و ثمرات امروز نتیجه ایستادگی و تلاش‌های گذشته ما در دوران انقلاب است و  اگر ما پیشرفت نمی‌کردیم امروز آرایشی از قدرت‌های جهانی به نام 1+5 علیه ما تشکیل نمی‌شد.

وی افزود: هم‌اکنون قدرت‌های جهانی برای مقابله با پیشرفت‌های ما تلاش می‌کنند اما باید بدانند که فصل تسلط استکبار بر مسلمانان پایان یافته است.

وی با اشاره به شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران گفت: مقاومت ملت ایران با هدایت رهبر معظم انقلاب و همه ملل مسلمان جهان برای این است که فصل سلطه استکبار بر جهان اسلام پایان یافته است.

سردار سلامی گفت: ما علاوه بر ساختن سرنوشت امروز خود، باید سرنوشت آینده جهان اسلام را هم بسازیم زیرا به گفته رهبر انقلاب هدف ما پی‌ریزی تمدن اسلام است.

وی افزود: در واقع ملت ایران و سایر ملت‌های مسلمان از تجربه‌های تاریخ آموخته‌اند که راهی جز مقاومت ندارند.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: قدرت‎های غربی انرژی زیادی را صرف کرده‌اند که ما را قانع کنند تا دست از پیشرفت و تعالی برداریم اما نمی‌توانند و اراده آنان توان تسلط بر اراده ملت ایران را ندارد.

سردار سلامی افزود:  روزگاری مسلمانان بر قطار استکبار سوار بودند اما اکنون این موازنه جهانی به نفع اسلام در حال تغییر است داستان تغییر موازنه به فرموده مقام معظم رهبری این است که ما قوی‌تر و مقتدرتر از گذشته و آمریکا ضعیف‌تر از گذشته شده است.

وی تصریح کرد: دشمن روز به روز در حال عقب‌نشینی، کرنش، نرمش و حرکت به سمت انعطاف و تسلیم است و راه زیادی تا پیروزی‌های بزرگتر و نهایی‌ باقی‌نمانده و باید استقامت کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سپاه، همچنان آن شور، جوانی، شعور و عشق خود را حفظ کرده است گفت: سپاه با قدرت بازدارندگی در تهاجمها و دفاع موشکی، قدرت دریایی و نبرد زمینی با ده‌ها گردان آموزش دیده همچنان آماده فداکاری در میدان نبرد است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا