گوناگون

فعالیت خودجوش بسیج در عرصه سازندگی و فرهنگی نمونه بارز مدیریت جهادی است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار مهدی فراهانی عصر روز شنبه در جمع بسیجیان شهرستان فردیس با بیان این مطلب اظهار داشت: تحریم‌ها و فشارها مانعی برای رشد کشور نشده است و در حال حاضر در همه عرصه دانشمندان و جوانان غیور ایرانی پیشتاز هستند.

فراهانی در ادامه با اشاره به وجود رهبری دانشمند و توانا، تاکید کرد: ملت ایران با وجود پر برکت مقام معظم رهبری عرصه های موفقیت را یکی پس از دیگری طی می کنند.

وی بیان کرد: مشکلات اقتصادی در جامعه قابل حل است و همت مسئولان و کارشناسان حوزه اقتصادی باید جهاد گونه باشد.

فرمانده ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس اظهار داشت: مقام معظم رهبری استفاده از سلاح اتمی را حرام شرعی اعلام کرده است، اما میبینیم که دشمنان به دنبال بهانه هستند و دست از بهانه تراشی برنمی دارند.

این مسئول با اشاره به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا 8 سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در دوران جنگ تحمیلی با کمترین امکانات در مقابل دشمن ایستادیم و از مرز و بوم وطن دفاع کردیم، پشتوانه رزمندگان سلاح نبود، بلکه تقوا و اعتقادی برآمده از انسجام الهی بود.

سرهنگ فراهانی در پایان اضافه کرد: در ایام نوروز امسال که مردم مشغول دید و بازدید عید بودند، بسیجیان فردیس در قالب دو کاروان به مناطق محروم کرمان برای خدمت رسانی اعزام شدند و این موضوع خود گواهی بر جهادی عمل کردن بسیج است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا