گوناگون

فعالیت 830 پایگاه اوقات فراغت در هرمزگان

81168259 5703091

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمجتبی عامریˈ روز یکشنبه در نشست هماهنگی برنامه غنی سازی اوقات فراغت جوانان، اظهار داشت: این پایگاه ها سال گذشته با داشتن سه هزارو 84 نفر عوامل اجرایی موفق به تحت پوشش قرار دادن بیش از 429 هزار نفر از دختران و پسران استان یعنی 63 درصد جمعیت جوان هرمزگان شدند.

عامری با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، تاکید کرد:باید برنامه های اوقات فراغت به گونه ای باشد که جوانان و نوجوانان را به سوی خود جذب کند.

وی با بیان اینکه اوقات فراغت جوانان دریچه ای برای ورود نوآوری های فرهنگی به جامعه می باشد، افزود: برنامه های اوقات فراغت جوانان باید با توجه به نیاز جوانان و جامعه اجرا شود تا بازخورد خوبی در جامعه داشته باشد.

عامری تاکید کرد: اوقات فراغت نیازمند برنامه ریزی، انسجام و خلاقیت است و انتظار می رود دستگاه های مرتبط بتوانند با استفاده از ظرفیت های موجود زمینه رفاه جوانان را در استان فراهم کنند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان با اشاره به اینکه باید در برنامه های اوقات فراغت جوانان، کیفیت، خلاقیت و نوآوری مورد توجه قرار گیرد، گفت: برنامه های اوقات فراغت جوانان با رویکرد تقویت هویت دینی و فرهنگی تدوین شود.ک/3

7198/668

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا