گوناگون

فعال کردن مناطق مرزی اولویت دولت یازدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور قبل از ظهر امروز به همراه هیئتی وارد سنندج شد و مورد استقبال مسئولان استان قرار گرفت.

وزیر کشور در بدو ورود در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان حاضر شد و در پاسخ به سوالات آنها در خصوص هدف از سفر به استان عنوان کرد: بازدید از مرزهای استان و شرکت در جلسات شورای اداری و مبارزه با مواد مخدر و صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و دیدار با مردم از جمله برنامه های ما در این سفر است.

رحمانی فضلی از تشکیل کارگروه مرزی خبرداد و بیان کرد: به منظور ساماندهی و بررسی و سنجش اوضاع مرزهای کشور این کارگروه تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه کارگروه مذکور هر دو ماه یکبار تشکیل می شود ، ادامه داد: در این کارگروه هماهنگی های لازم درخصوص فعال کردن و رونق بخشیدن به مناطق مرزی صورت می گیرد.

وی اظهارداشت: در جلسه ی اخیر این کارگروه  مسائل مربوط به مناطق مرزی غرب کشور مطرح شد و در این زمینه نیز مصوباتی داشته ایم که در این سفر به آن پرداخته می شود.

دیدار با نماینده ولی فقیه در کردستان، مصاحبه مطبوعاتی از دیگر برنامه های وزیر کشور در سفر دو روزه به استان کردستان است.

بعد از برگزاری آیین تشریفات وزیر کشور به همراه استاندار کردستان و جمع دیگری از مسئولان به وسیله بالگرد عازم بازدید از مرزهای استان شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا