گوناگون

فولادهرمزگان می تواند درحوزه فرهنگ واقتصاد نقش آفرین باشد

81135468 5646105

به گزارش ایرنا، ˈمرتضی آقاجانیˈ روز چهارشنبه درخصوص عملکرد سال گذشته فولاد هرمزگان افزود: افزایش تولید تختال، تولید محصولات ویژه و اجرای طرح توسعه در فولاد، افزایش سهم مناسب از بازار، ارتقای توان اقتصادی و رشد بهره وری مجموعه و همچنین توانمندسازی و توسعه سرمایه انسانی از مهم ترین برنامه های امسال این شرکت می باشد.

وی اظهارامیدواری کرد: در سالجاری با تلاش مضاعف مجموعه کارکنان، چالش های موجود مرتفع و تحولی چشمگیر در وضعیت شرکت ایجاد گردد.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان خاطرنشان کرد: درسال گذشته کارکنان جهادگر فولاد با توکل به خداوند و تلاش بی وقفه با وجود شرایط بد آب و هوایی و برخی از مشکلات، موفق به ثبت رکوردهای خوبی در کارنامه افتخارات صنعت فولاد کشور شدند.

آقاجانی، تولید یک میلیون و 67 هزار تن تختال( آهن عریض) با 82 درصد افزایش، تولید یک میلیون و 386 هزار تن آهن اسفنجی با 22 درصد افزایش و صادرات 87 هزار و 901 تن تختال با 70 درصد افزایش را از موفقیت های شرکت فولاد هرمزگان درسال گذشته عنوان کرد.

وی گفت: تولید یک میلیون و 650 هزار تن آهن اسفنجی و یک میلیون و 400 هزار تن تختال در برنامه هایی تولیدی امسال این شرکت قرار دارد.

شرکت فولادهرمزگان پیشرفته ترین کارخانه فولادکشور دارای ظرفیت تولید یک میلیون و 650 هزار تن آهن اسفنجی و یک میلیون و 500 هزار تن تختال در سال می باشد. ک/3

7195/668

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا