گوناگون

فکری: نظم در برگزاری مسابقات اصلی‌ترین معیار باشد

محمود فکری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره ارزیابی‌اش از لیگ چهاردهم افزود: امیدوارم زمانی که لیگ چهاردهم شروع می‌شود بازی‌ها به طور منظم انجام شود که این مسأله به نفع باشگاه‌ها و ورزشکاران نیز می‌باشد چرا که در سال گذشته نظم بود ولی یک سری اتفاقات از جمله کم بودن فاصله بازی‌ها و تعطیلی باعث می‌شد به ضرر باشگاه‌ها و ورزشکاران باشد و اگر نظم در لیگ باشد فوتبال می‌تواند نهایت سود را ببرد.

وی همچنین درباره ارزیابی‌اش از بازی استقلال- راه‌آهن و پرسپولیس- نفت بیان کرد: امیدوارم لیگ خوب شروع شود و تیم‌ها بازی باکیفیتی را انجام بدهند؛ به هر حال همه تیم‌ها یک مقدار محتاط‌‌تر بازی می‌کنند ولی تیم‌های استقلال و پرسپولیس بیشتر از تیم‌های دیگر به فکر برد هستند.

وی همچنین درباره ارزیابی‌اش از جوانگرایی در تیم‌ها اظهار کرد: جوانگرایی در تیم‌ها به نظر من تصمیم خوبی بوده و این مسأله می‌تواند به نفع فوتبال ما باشد و امیدوارم در آینده اثرگذار باشد.

2474164 343

وی همچنین درباره ارزیابی‌اش از اینکه رقم قراردادهای تیم‌ها واقعی است یا خیر اظهار کرد: متأسفانه نمی‌دانم چرا آنقدر اصرار بر این است که رقم قراردادهای بازیکنان اعلام شود چرا که در دنیا رقم قراردادها آزاد است و سقف ندارد.

وی در ادامه افزود: نمی‌دانم در ایران چرا به این شکل است که حتما رقم قراردادها اعلام شود چون زمانی که یک سقفی به باشگاه‌ها داده می‌شود دیگر تعیین رقم قرارداد بازیکنان به باشگاه بستگی دارد و باشگاه‌ها می‌توانند به هر صورت که بخواهند به آنها پول بدهند.

به نظر من بهتر است در مورد رقم قرارداد کی روش تجدیدنظر شود چرا که پولی که بازیکنان فوتبال ما می‌گیرند پول بیت‌المال است و پولی که به کی روش غریبه در فوتبالمان می‌دهند حلال حلال است واقعا این مسأله جای تأسف دارد که بازیکنان فوتبال ما را دست کم می‌گیرند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا