گوناگون

قالیباف : نیکوکاری جایگاه برجسته ای در فرهنگ ایرانی و اسلامی دارد

به گزارش خبرنگارایرنا ، ˈمحمد باقر قالیبافˈ در همایش فضیلت های فراموش نشدنی در اخلاق نیکوکاری ایرانیان که روز شنبه با حضورˈسید حسن قاضی زاده هاشمیˈ وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و پرفسور ˈمجید سمیعیˈ اندیشمند ایرانی و جمعی از خیرین در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد ابراز امیدواری کرد: ایجاد و فعالیت مووسسات خیریه به عنوان تجلی از اهمیت تاریخی و فرهنگی انفاق در ایران اسلامی همچنان ادامه یابد .

وی با اشاره به اینکه امثال اندیشمندان چون پرفسور مجید سمیعی در مسیرخدمت به خلق خدا گام برمی دارند از تلاش های نیکوکارانه وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی قدردانی کرد. قالیباف اظهار داشت: همواره شاهد انفاق علمی و مالی از سوی دکتر سیدحسن قاضی زاده، وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی دولت تدبیر و امیدبوده است .

شهردار تهران تاکید کرد : باید به سرمایه های انسانی خود توجه داشته و از همه ظرفیت های کشور در هرکجای کره خاکی که هستند بهره گرفت .

قالیباف در این آیین آمادگی خود را هم به عنوان شهروندی عادی و هم در جایگاه حقوقی شهرداری تهران برای حمایت و مشارکت در امور خیریه اعلام کرد.

وی کمک به محرومان و نیازمندان خدمات درمانی را یک وظیفه عمومی دانست و گفت : مرکز تحقیقاتی علوم مغز و اعصاب ایران یکی از مهمترین مراکز علمی به شمار می آید که امیدواراست در مسیر رشد علمی گام های بلند تری بردارد

. دراین همایش اعضای موسسه خیریه امام رضا (ع) ، مجمع خیرین سلامت کشور و پرفسور مجید سمیعی ،اندیشمند بزرگ ایرانی و برخی پزشکان بیمارستان و مرکز تحقیقات علوم مغز و اعصاب ایران حضور داشته اند .

تهرام/1109/1393/ / 1539564

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا