گوناگون

قتل هولناک پایان چاقو کشی دو همسایه

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، برابر گزارش واصله از گشت کلانتری مبنی بر نزاع دست جمعی در یکی از روستاهای عجب شیر مراتب در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان عجب شیر قرار گرفت.
 
در بررسی مشخص شد اعضای یک خانواده سه نفری با دو نفر از همسایگانشان در یکی از روستاهای عجب شیر به علت اختلاف حساب با یکدیگر چاقوکشی کرده که منجر به جراحات بدنی افرادی به هویت نادر و فرامرز می گردد.
 
هر دو مجروح به بیمارستان امام خمینی (ره) عجب شیر منتقل و به علت شدت جراحات وارده و اصابت چاقو به سینه نادر وی به بیمارستان تبریز انتقال می یابد که وی در بعد از ظهر همان روز در بیمارستان تبریز جان خود را از دست می دهد.
 
به دنبال مرگ نادر سریعا ضارب به نام وحید شناسایی و در محل سکونتش دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال می شود و نامبرده در تحقیقات اظهار داشت: به علت اختلاف با مقتول من و برادرم(فرامرز) با او درگیر شدیم ومقتول با چاقو برادرم را مجروح کرد و من نیز با چاقو مقتول ضریه ای به سینه‌اش وارد کردم.

مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی پلیس آگاه ناجا با تائید به باشگاه خبرنگاران گفت: متهم پس از تکمیل پرونده به مقام قضایی ارجاع شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا