گوناگون

قرارداد بلان تا 2016 تمديد شد

باشگاه پاري سن ژرمن فرانسه قرارداد لورن بلان سرمربي اين تيم را تا سال 2016 تمديد کرد.

بلان در سال 2012 هدايت پاري سن ژرمن را برعهده گرفت و جانشين کارلو آنچلوتي در اين تيم شد. او در نخستين فصل حضورش در پاري سن ژرمن عملکرد خوبي داشت و موفق شد اين تيم را قهرمان ليگ فرانسه و جام اتحاديه کند.

پاري سن ژرمن در فصل جاري در 36 ديداري که به ميدان رفته 25 پيروزي داشته است که اين بهترين نتيجه در تاريخ اين باشگاه فرانسوي است.

به گزارش ايسنا، ناصر الخليفي، رييس قطري متمول باشگاه پاري سن ژرمن در گفتگويي که با کانال پلاس فرانسه داشت، عنوان کرد: لوران بلان در پاري سن ژرمن خواهد ماند و در اين هيچ شکي وجود ندارد. من به تيمم افتخار مي کنم و از نتايج آن کاملا راضي هستم. در ليگ برتر فرانسه، جام اتحاديه و ليگ قهرمانان اروپا بازيهاي خوبي را به نمايش گذاشتيم. نتايجي را که انتظار داشتيم به دست آورديم. عملکرد تيم در فصل جاري بهتر از فصل قبل بود و حتي بازي ما هم بهتر شده بود. مي خواهم به همه بازيکنان و کادر فني به خاطر درخشش در فصل جاري تبريک بگويم.

پاري سن ژرمن با اقتدار قهرماني در ليگ فرانسه را به دست آورد. شاگردان لوران بلان در ليگ قهرمانان اروپا هم نمايش خوبي داشتند و در اگر دريافت گل در لحظات پاياني برابر چلسي نبود به نيمه نهايي صعود مي کردند و اين شانس را داشتند که الان به جاي اتلتيکو مادريد در فينال بازي کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا