Mihanpostپزشکیپیشنهاد سردبیرتغذيهعمومی

قرص آهن خانگی را خودتان بدون استفاده از مواد شیمیایی بسازید ؟

افراد در هر سنی که دچار عارضه کم خونی می شوند ، برای جبران کم خونی باید از قرص آهن استفاده کنند. بنابراین استفاده زیاد از قرص های آن نیز به واسطه فرمول های شیمیایی گاهی زیان آور و مخرب است . بنابراین امروز ما در میهن پست به شما آموزش خواهیم داد که چگونه  به راحتی بتوانید یک قرص آهن خانگی را برای خود بسازید ؟  در ادامه با مهین پست همراه شوید .

قرص آهن خانگی که در این مطلب آموزش تهیه آن را برای شما آماده کرده ایم از نظر بسیاری از پزشکان تایید شده است و حتی در طب سنتی نیز بسیاری از این روش برای تهیه یک منبع غنی از آهن استفاده می کنند .

مواد لازم که برای تهیه قرص آهن خانگی پیزی نیست جز شیره انگور ، شیره خرما و شیره توت که به راحتی می توان آن را در کمترین زمان ممکن تهیه کرد.

با این حال و بعد از تهیه مواد لازم ، هر سه شیره را به یک اندازه به گونه ای که مقدار هر سه با هم برابر باشد به خوبی مخلوط  و در دمای متوسط یخچال نگهداری نمایید .

بد نیست بدانید که هر سه شیره مدت ماندگاری بسیار بالایی دارند و حتی اگه قصد داشته باشید که علاوه بر اندازه لازم برای ساخت قرص آهن طبیعی ، مقداری نیز در منزل نگهداری کنید ، هرگز نگران فاسد شدن آن ها نباشید چرا که انواع شیره های طبیعی به این زودی ها فاسد نمی شوند.

قرص آهن خانگی

معجون مقوی شما حال در یخچال است  و برای بزرگسالان ، کودکان و نیز زنان باردار قابل استفاده است به این گونه که بزرگسالان هر ۸ ساعت یک قاشق غذاخوری و کودکان یک قاشق کوچک مربا خوری می توانند از این معجون فوق مقوی و انرژی زا استفاده کنند توجه داشته باشید که مصرف این مواد بیش از مقدار گفته شده به هیچ وجه توصیه نمی شود

این معجون که حاوی سه شیره پر خاصیت است هم در طب سنتی و هم در طب نوین بسیار سفارش شده . در درمان کم خونی ها ، بی حالی بدن ، بی حسی بدن ، برای ورزشکاران کم بنیه ، خستگی های مزمن ، میگرن و نیز خواب آلودگی های بیش از حد در بعد از ظهر ها  بسیار مفید و کار آمد است.حتما یکبار این معجون فوق العاده رو در خانه تهیه نمایید تا اثرات شگفت انگیز این سه شیره معجزه گر را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا