Mihanpostپیشنهاد سردبیردسته‌بندی نشدهورزشی

قلعه نویی: هنوز به شرایط مطلوب تیمی نرسیده‌ایم

به گزارش میهن پست –  امیر قلعه نویی پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش برابر ملوان در تورنمنت چهارجانبه جام شهدا ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس خبری ورزشگاه تختی تهران گفت: ما اردوی بدنسازی را پشت سرگذاشتیم و از نظر بدنی هنوز به شرایط مطلوب نرسیده ایم. با این حال در نیمه اول مجبور شدیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم که نمایش خوبی داشتند.

وی افزود: برای ما افتخار است که در تورنمنتی با عنوان جام شهدا شرکت کردیم. شاید اگر مربی دیگری بود با توجه به شرایط بدنی بازیکنان در این تورنمنت شرکت نمی کرد. با این حال ما خوشحالیم که در این جام حضور داشتیم. ملوان هم تیم خوب و هجومی بود که معمولا تیم های آقای ایراندوست همینگونه بازی می کنند.

قلعه نویی با بیان اینکه در نیمه دوم عملکرد شاگردانش بهتر بود خاطرنشان کرد: در این نیمه بدن بازیکنان آزادتر شد و روال بهتری داشتند. ما موفق شدیم دو گل بزنیم و امیدوارم در ادامه کار بازیکنان شرایط ایده ال خود را بدست بیاورند و بتوانند نمایش بهتری داشته باشند و برای حضور در لیگ برتر به شرایط مطلوب برسند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه نقاط ضعف تیمش برای فصل پیش رو برطرف کرده است گفت: باید از آقای افشارزاده و نظری تشکر کنم که بازیکنانی که خواسته بودیم را جذب کردند و توانستیم مشکلاتی که فصل گذشته داشتیم را به حداقل برسانیم.

امیر قلعه نویی در پایان به کنار گذاشتن نام احمد جمشیدیان از فهرست فصل پیش روی این تیم اشاره کرد و گفت: احمد بازیکن خوبی است که دو فصل خوب را با او در سپاهان داشتم. با این حال مصدومیتی داشت که مانع از بروز توانایی هایش شد. او باید به تیمی برود که بتواند بازی کند. امیدوارم هر تیمی می رود موفق باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا