Mihanpostپیشنهاد سردبیردسته‌بندی نشدهورزشی

واکنش قلعه نویی به وضعیت کنونی باشگاه استقلال تهران ؟

به گزارش میهن پست – سرمربی آبی پوشان ادامه داد: تا ۴، ۵ هفته پیش در کورس قهرمانی بودیم و موقع بردن نفت مسجدسلیمان هم صدرنشین بودیم. اگر کمی به داد ما می رسیدند وضعیت‌مان این نبود ولی بازهم می‌گویم مسئولیت تمام نتایج بر عهده خودم است. من از بازیکنانم تشکر می کنم. خیلی از آنها درحد و اندازه خود نبودند ولی باز هم در کل از آنها تشکر می‌کنم و تمام مسئولیت نتایج را خودم برعهده می گیرم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه سرمربی آرسنال هم چند سال است جام نیاورده به دفاع از عملکرد خودش پرداخت و گفت: با اینکه همه بازیکنانم تلاششان را کردند اما برخی در حد و اندازه خودشان نبودند.

امیر قلعه نویی در حاشیه تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران گفت: دربی روز جمعه بازی خاصی است. درست است که هر دو تیم شرایط خوبی در جدول ندارند اما هواداران زیادی به ورزشگاه می آیند.

وی افزود: بعد از شکست مقابل تراکتورسازی تبریز بازیکنان را از لحاظ روحی روانی آماده کردیم. بازیکنان مقابل تراکتور ۱۰۸ کیلومتر دویدند در حالی که در سال قهرمانی  ۹۶ کیلومتر دویده بودیم.

قلعه نویی ادامه داد: متاسفانه در نیم فصل بازیکنانی که می خواستیم را نتوانستیم جذب کنیم و این در روند کاری ما تاثیر بدی گذاشت. مشکل مالی هم مزید بر علت بود. من، کادر فنی و بازیکنانم روی هم ۷ میلیارد تومان پول گرفتیم و این کمتر از چیزی بود که همه انتظار داشتند.

سرمربی آبی پوشان ادامه داد: تا ۴، ۵ هفته پیش در کورس قهرمانی بودیم و موقع بردن نفت مسجدسلیمان هم صدرنشین بودیم. اگر کمی به داد ما می رسیدند وضعیت‌مان این نبود ولی بازهم می‌گویم مسئولیت تمام نتایج بر عهده خودم است. من از بازیکنانم تشکر می کنم. خیلی از آنها درحد و اندازه خود نبودند ولی باز هم در کل از آنها تشکر می‌کنم و تمام مسئولیت نتایج را خودم برعهده می گیرم.

وی در خصوص وضعیت جاسم کرار عنوان کرد: کرار دیروز هم سر تمرین بود. وی وسایلش را جمع کرده و با توجه به اینکه بازیها پس فرداتمام می شود او هم به کارهای خود خواهد رسید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا کرار در کمپ استراحت می کند، گفت: این سئوال نابجایی است. مگر می شود یک بازیکن در این سطح در کمپ بخوابد؟

قلعه نویی با اشاره به دربی روز جمعه تصریح کرد: امیدوارم این بازی با کیفیت تر باشد چون روی جدول مسابقات تاثیری ندارد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا نتیجه دربی در آینده کاری شما تاثیر دارد، گفت: حرف و حدیث ها همیشه هستند. خوشحالم هر کاری برای استقلال کردم با عشق و علاقه بود. آنهایی باید ناراحت باشند که خانه‌نشین هستند. من سالها در تیم‌های مختلفی مثل استقلال اهواز، مس کرمان، سپاهان و تراکتورسازی کار کرده ام و خوشحالم که در فوتبال ایران ۵ جام از ۶ جام استقلال با من به دست آمده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: همه اتفاقات امسال از اول سال برنامه‌ریزی شده بود تا استقلال را به این روز بیندازند که تا حدی هم موفق بودند اما اگر خودمان باهوش‌تر و هماهنگ‌تر کار کرده بودیم امروز کارمان به اینجا نمی رسید. هر کس دیگری هم به استقلال بیاید برایش آرزوی موفقیت می کنم و نمی روم در خانه بنشینم و برای فرد جدید برنامه بریزم یا در دفترم جلسه بگذارم. شاید روزی با بودنم و روزی با نبودنم به استقلال خدمت کنم.

قلعه نویی افزود: آنهایی که پشت سر قلعه‌نویی حرف می زنند هر وقت رکوردهایشان نزدیک به من بود صحبت کنند. این افراد بدنامی را بهتر از بی نامی می‌دانند و حرف‎هایشان پشیزی ارزش ندارد.

سرمربی استقلال ادامه داد: آنها یک تیم معمولی هم ندارند و فقط می خواهند نامشان در روزنامه‌ها باشد. پشت سر قلعه‌نویی حرف می زنند و نمی دانند کار قلعه نویی با خداست و به کسی باج نمی‎دهد. اگر روزی این افرد از من تعریف کردند بدانید من راه را اشتباه رفته ام.

به نقل از مهر ، وی با اشاره به از دست دادن قهرمانی در این فصل از لیگ برتر برای تیم استقلال عنوان کرد: مگر آیه نازل شده که فقط قلعه نویی جام را ببرد؟ به آرسن ونگر نگاه کنید که چند سال است جام نیاورده با وجود بازیکنان بزرگی که جذب کرده است. قشنگی فوتبال نیز به همین است اما این نامردی ها در فوتبال آنها دیده نمی شود. اسم قلعه نویی توقع ها را بالا برده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به سخنان حمایتی برانکو از خودش عنوان کرد: برانکو زحمت زیادی برای فوتبال ما کشیده است. یادم می آید که در اجلاسی با حضور وی، من نیز شرکت کرده بودم که برانکو تمام اطلاعات و تجارب تیم ملی را در آن سه روز در اختیارم گذاشت. خوشحالم که وی برگشته و مطمئنم که این آدم ها به فوتبال ما کمک می کنند.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: از دایی و درخشان هم تشکر می کنم ولی مطمئن باشید پرسپولیس با برانکو خوب نتیجه می گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا