گوناگون

قوچان‌نژاد: آمار گلزني برايم مهم نيست

يم ملي فوتبال ايران شب گذشته (يکشنبه) موفق شد در آخرين ديدار دوستانه خود قبل از جام‌جهاني با دو گل ترينيداد و توباگو را شکست دهد.

به گزارش ايسنا، رضا قوچان‌نژاد، مهاجم گلزن تيم ملي ايران که شب گذشته موفق شد گل دوم ايران را به ثمر برساند، پس از پايان مسابقه گفت: خيلي خوشحاليم که با کسب پيروزي به استقبال جام جهاني 2014 برزيل مي‌رويم. در روزهاي گذشته بازيکنان شرايط خوبي داشتند و خوشحاليم که توانستيم برابر ترينيداد و توباگو به پيروزي برسيم. البته پيروزي در ديدارهاي دوستانه چندان مهم نيست و اهميتي ندارد. تنها نکته مثبت اين پيروزي افزايش روحيه بازيکنان پيش از شروع جام‌جهاني است. اين پيروزي به ما کمک خواهد کرد تا انگيزه ما بالا برود.

مهاجم ايراني چارلتون در ادامه گفت: بي‌صبرانه منتظر آغاز جام‌جهاني هستيم. در تمريناتي که در کمپ “کورينتيانس” داشتيم به خوبي توانستيم به فرم مطلوبي برسيم. اکنون همه بازيکنان به چيزي جز آغاز جام‌جهاني فکر نمي‌کنند.

قوچان‌نژاد در 13 مسابقه 9 گل براي تيم ملي ايران به ثمر رساند و نشان داد که مهاجم گلزني است. او درباره آمار گلزني خود نيز گفت: براي کل تيم خوشحالم. مهم نيست که من گل زدم يا پاس گل دادم و يا اين که بازي خوبي را به نمايش گذاشتم. مهم اين است که تيم توانست به پيروزي برسد. بازي خوب تيمي را به بازي خوب فردي ترجيح مي‌دهم. اين همان چيزي است که تلاش مي‌کنيم به آن برسيم.

تيم ملي ايران امروز (دوشنبه) صبح تمريني در برزيل نخواهد داشت و به استراحت مي‌پردازد و بعدازظهر در تمريني که خبرنگاران مي‌توانند در آن حضور داشته باشند، به تمرين خواهند پرداخت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا