گوناگون

قیمت‌های جدید حمل و نقل بیرجند در آینده نزدیک اعلام می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر تناکی سه‌شنبه شب در ستاد تنظیم بازار خراسان جنوبی، اظهارکرد: افزایش قیمت‌ها در خراسان جنوبی بسیار اندک بوده است.

وی با اشاره به اینکه تعدادی اندک از آژانس‌ها و تاکسی‌ها خودسرانه اقدام به افزایش کرایه کردند، افزود: قطعا با متخلفین به شدت برخورد می‌شود.

فرماندار بیرجند با بیان اینکه افزایش نرخ کرایه سالیانه انجام می شود بیان کرد: مصوبه شورای شهر در کمیته انطباق منتظر تصویب است و با افزایش نرخ سوخت باید افزایش کرایه به طور معمول افزایش یابد.

تناکی با بیان اینکه کرایه اتوبوس درون‌شهری باید افزایش یابد، اظهار کرد: اگر قرار باشد کرایه  افزایش پیدا نکند باید اقلام حمایتی برای وسایل نقلیه در نظرگرفته شود.

رئیس اتاق اصناف استان نیز از آمادگی اصناف در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها خبر داد و گفت: با توجه به افزایش حامل‌های انرژی نرخ کرایه‌های حمل و نقل بالا می رود و انتظار است که نرخ جدید حمل و نقل درون شهری اعلام شود.

مرتضی یزدانشناس افزود: باید برای اعلام نرخ های جدید زودتر تدبیری اتخاذ شود که اگر بیش از حد معمول بگذرد به ضرر مصرف کننده خواهد بود.

وی اظهار کرد: در سال گذشته هیچ گونه افزایش نرخی وجود نداشته که با توجه به گران شدن سوخت ضروری است در نرخ کرایه ها تدابیری در نظر گرفته شود.

رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی بیان کرد: در استان در حوزه تنظیم بازار گشت های نامحسوس به صورت ویژه انجام می شود و کالاها در حد نیاز مردم موجود است و هیج گونه نگرانی در مصرف کالا وجود ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا