گوناگون

لزوم توجه جدی مسئولان به تعیین حریم دقیق شهر سردرود/سردرود شهری بدون دستگاه سونوگرافی و نوار قلبی

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر آدی بیگ ظهر امروز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهر سردرود که در سالن جلسه شهرداری این شهر برگزار شد گفت:شهر سردرود علی رغم اینکه 55 سال است شهر است متاسفانه پیشرفت چندانی نداشته است.

وی در همین راستا ابراز داشت: شهرداری سردرود از لحاظ قدمت شهرداری ها ، در آذربایجچان شرقی رتبه هفتم را به خود اختصاص داده است.

آدی بیگ در ادامه سخنان خود با بیان اینکه این شهر ، تنها شهر آذربایجان شرقی است که حریم ندارد افزود:طبق قانون وجود حریم در شهرها از اهمیت خاصی برخوردار استو باید هرچه سریعتر برای این شهر ، حریم تعیین گردد.

وی در همین راستا اظهار داشت: عدم مشخص بودن حریم شهر سردرود باعث ایجاد مشکلات بسیاری شده است که متاسفانه نارضایتی مردم را  نیز بهمراه داشته است.

آدی بیگ در ادامه سخنان خود ، خروجی شهر سردرود را از لحاظ معیارهای جاده ای و ایمنی ، نامناسب و خطرناک عنوان کرد.

رییس شورای شهر سردرود در ادامه سخنان خود با بیان اینکه این شهر با کمبود فضای آموزشی مواجه است گفت:بیش از سه سال است که یکی از خیرین زمینی برای احداث مدرسه در این شهر اهداء کرده است ولی متاسفانه هنوز هم ایمن مدرسه با مشکل احداث مواجه گردیده است.

وی در همین راستا ابراز داشت: عوامل متعددی که باعث شده است مدرسه سردرود تا کنون احداث نشود باعث عدم رضایتمندی و عدم استقبال خیران خواهد شد..

آدی بیگ در ادامه سخنان خود با انتقاد شدید از نبود امکانات درمانی و بهداشتی همچون  دستگاه سونوگرافی نوارقلبی و همچنین نبود درمانگاه تخصصی در این شهر ادامه داد: نبود چنین امکاناتی در شهری مثل سردرود که بیش از 35 هزار نفر جمعیت دارد در شان مردم این منطقه نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر سردرود در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تعداد آب های سطحی در شهر سردرود زیاد است گفت: یک دهم بودجه مربوط به ساماندهی فاضلاب های شهری  به ساماندهی فاضلاب این شهر تزریق نمی گردد .

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از آمادگی شهرداری و شورای اسلامی شهر سردرود برای فعالیت های مشارکتی در زمینه هایی همچون گردشگری و صنعت تابلو فرش خبر داد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا