گوناگون

لزوم پرداخت حقوق و دستمزد به موقع کارگران استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن پرآور عصر سه‌شنبه در جمع کارگران استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای قابلیت‌های بسیار زیادی در بخش‌های مختلف است که لازم است که به خوبی از این ظرفیت‌ها استفاده شود تا شاهد توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر کشور باشیم.

وی به اهمیت نقش کارگران در توسعه و پیشرفت کشور اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: هماهنگی کار و کارگر و کارفرما سبب می‌شود که شاهد توسعه هر چه بیشتر باشیم و سرمایه به خوبی برگشت می‌خورد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با بیان اینکه تلاش جامعه کارگری چرخ‌های اقتصاد و تولید کشور را به گردش در می آورد، بیان داشت: جامعه کارگری در رونق اقتصادی اثربخشی بسیار زیادی دارد.

وی با بیان اینکه جامعه کارگری استان بوشهر در سال‌های گذشته کمترین مشکلات را در محیط‌ های کارگری داشته‌اند تصریح کرد: وحدت و یکپارچگی بالایی بین کارگران در استان بوشهر وجود دارد و شاهد کمترین مشکلات در این زمینه هستیم.

پرآور با تاکید بر لزوم ارائه آموزش مهارتهای فردی و گروهی و تخصصی برای کارگران، تصریح کرد: پرداخت حقوق و دستمزد به موقع کارگران از اهمیت زیادی برخوردار است و لازم است که کارفرمایان و پیمانکاران در این زمینه تلاش کنند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزود: باید تلاش کنیم تا وضعیت کار و فعالیت برای کارگران بهبود یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا