گوناگون

لوئيس پينتو: مي‌خواهيم به تاريخ‌سازي ادامه دهيم

کاستاريکا موفق شد با برتري سه بر يک برابر اروگوئه شگفتي دوم جام بيستم را رقم بزند.

خورخه لوئيس پينتو سرمربي کاستاريکا پس از پيروزي تيمش برابر اروگوئه در نشست خبري گفت: ما با شجاعت بازي کرديم. از نتيجه کسب شده کاملا راضي هستم خوشبختانه هر دو تيم فاصله نزديک با برزيل داشتند و به همين خاطر هواداران زيادي در ورزشگاه بازي تيم‌شان را از نزديک ديدند. خوشحالم که توانستيم هواداران‌مان را در اين ديدار خوشحال کنيم. من به اروگوئه احترام مي‌گذارم اما بايد بگويم که امروز تيمم از همه نظر از اروگوئه سرتر بود. آن‌ها تيم کوچکي نيستند اما کار بازيکنانم در اين ديدار عالي و بي‌نقص بود.

سرمربي کاستاريکا در ادامه گفت:‌ زماني که گل نخست را دريافت کرديم توانستيم به خوبي به بازي برگرديم. بازيکنانم در نيمه دوم مسابقه کيفيت خودشان را به خوبي نشان دادند. توانستيم با سرعتي که به بازي داديم اروگوئه را در دفاع نگه داريم و گل بعدي را نيز به ثمر برسانيم.

پينتو ادامه داد:‌از قبل مي‌دانستيم که چطور بايد بازيکناني چون کاواني، فورلان را کنترل کنيم. آن‌ها بازيکنان خطرناکي هستند و بازيکنانم کار سختي در اين ديدار پشت سر گذاشتند. ما امروز يک ديدار را برديم، همين و بس. جام جهاني ادامه دارد. کاستاريکا مي‌خواهد به تاريخ‌سازي ادامه دهد. پيروزي برابر اروگوئه اعتماد به نفس بازيکنان‌مان را براي بازي با ايتاليا و انگليس بالا مي‌برد.

کاستاريکا در دومين ديدار خود در جام جهاني بايد با ايتاليا ديدار کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا