Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

لوتوس اگزیج ۳۵۰ رودستر، سوپر ماشینی در نمایشگاه ژنو + عکس

لوتوس اگزیج ۳۵۰ رودستر در حالی این روزها در نمایشگاه خودرو ژنو خودنمایی می کند که کمپانی لوتوس برای اولین بار این خودرو  را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته است. اگزیج اسپرت ۳۵۰ رودستر با استفاده از مجموعه قطعات سبک‌وزن (شامل باتری لیتیوم یونی، پنل عقب خودرو و قطعات پیشرانه سبک‌وزن) جا پای مدل کوپه‌ی همین سری گذاشته است. با میهن پست همراه شوید.

  لوتوس اگزیج ۳۵۰ رودستر آپشن های متعددی را برای این خودرو در نظر گرفته است. نمونه‌هایی از آپشن های این خودرو عبارت‌اند از: رینگ‌های آلیاژی و پکیج آئرو کربن که شامل اسپویلر فیبر کربنی جلو، بال عقب فیبر کربنی و دیفیوزر عقب فیبر کربنی می‌شود. این خودرو به لطف استفاده از مواد و قطعات سبک‌وزن بعد از نصب تمام آپشن ها وزن محدود ۱۰۸۶ کیلوگرمی دارد.

  گزیج اسپرت رودستر زیر کاپوت موتور سوپرشارژ شش سیلندر و ۳٫۵ لیتری دارد. این موتور که می‌تواند ۳۴۵ اسب بخار نیرو و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند با گیربکس شش سرعته دستی کاملاً جدیدی جفت می‌شود.

بد نیست بدانید که این قدرت تولیدی بالا در برابر وزن محدود باعث شده که این خودرو تنها در ۳٫۷ ثانیه از صفر به ۹۶ کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد و سرعت نهایی ۲۴۱ کیلومتر بر ساعت را ثبت کند. لوتوس گیربکس شش سرعته اتوماتیک را به‌صورت آپشن و با قابلیت تعویض دنده از پشت فرمان برای این خودرو در نظر گرفته است.

با هم در میهن پست تصاویری از حضور خودرو لوتوس  اسپرت اگزیج ۳۵۰ رودستر را در نمایشگاه خودرو ژنو تماشا می کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا