گوناگون

لوريس: فرانسه در جام‌جهاني تيم قدرتمندي است

  فرانسه در دومين ديدار خود در جام جهاني 2014 برزيل بايد برابر سوئيس به ميدان برود. پيروزي در اين ديدار صعود اين تيم به دور دوم جام جهاني را تضمين مي‌کند.

هوگو لوريس، دروازه‌بان تيم ملي فرانسه درباره شرايط اين تيم در جام جهاني 2014 گفت: همه ما خاطرات بد جام جهاني 2010 را فراموش ‌کرده‌ و مي‌خواهيم در اين جام کارهاي بزرگي را انجام دهيم. به هيچ وجه به اتفاقات چهار سال پيش کاري نداريم. تمام تمرکز ما روي بازي‌هاي ما در برزيل است. تيم ما اکنون شرايط خيلي بهتري نسبت به دوره‌هاي قبل دارد، زيرا حضور بازيکنان با تجربه‌اي همچون اورا، پوگبا و بنزما باعث شده است تا تيم ما به تيمي قدرتمند در برزيل تبديل شود.

لوريس در ادامه درباره بازي با سوئيس گفت: سوئيس تيم قدرتمندي است و اين را در بازي نخست خود برابر اکوادور نشان داد. مي‌دانيم که با پيروزي در اين ديدار صعودمان به دور بعد قطعي مي‌شود و به همين خاطر انگيزه زيادي داريم تا بتوانيم اين ديدار را با پيروزي پشت سر بگذاريم. هدف فرانسه در اين گروه کاملا مشخص است و آن هم صدرنشيني و صعود به عنوان تيم نخست به دور بعد جام جهاني 2014 برزيل است. قطعا ديدار با سوئيس ديداري نزديک و حساس خواهد بود و تيمي که از موقعيت‌هاي خود بهتر استفاده کند برنده از ميدان خارج شد.

فرانسه در اولين ديدار خود در جام جهاني 2014 برزيل با سه گل هندوراس را شکست داد و اکنون در دومين ديدار برابر سوئيس به ميدان خواهد رفت و در سومين ديدار خود در مرحله گروهي نيز به مصاف اکوادور مي‌رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا