گوناگون

لو: جام جهاني 2014 مدعي خاصي ندارد

يوآخيم لو که شاگرداش در گروه G جام جهاني 2014 با پرتغال، آمريکا و غنا همگروه هستند گفت: آلمان هميشه مدعي قهرماني در رقابت‌هاي جام جهاني بوده پس جاي تعجبي ندارد اگر ما را يکي از مدعيان کسب جام در برزيل بدانند. آلمان اين بار قادر به کسب قهرماني در اين رقابت‌هاست.

به گزارش تسنيم، وي افزود: ترکيب تيم فوق‌العاده قوي است و بازيکنان باتجربه و جوان آن را تشکيل مي‌دهند. تقريباً در تمامي پست‌ها بهترين بازيکنان را در اختيار داريم و به اين تيم اميدوارم. البته آلمان تنها مدعي کسب جام در برزيل نيست و پرتغال، ايتاليا، هلند و بالاتر از همه اسپانيا مدعي قهرماني‌اند.

سرمربي 54 ساله ژرمن‌ها تصريح کرد: در منطقه آمريکاي جنوبي هم چطور مي‌شود برزيل و آرژانتين را ناديده گرفت؟ برزيل که ميزبان است و آرژانتين هم بازيکني همانند ليونل مسي دارد. اروگوئه نيز تيم قدرتمندي است که در جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي به عنوان چهارمي دست يافت. جام جهاني برزيل تورنمنتي باز خواهد بود که مدعي قهرماني خاصي ندارد.

يوآخيم لو در خصوص نخستين حريف شاگردانش در مرحله گروهي جام جهاني 2014 گفت: پرتغال با کريستيانو رونالدويي که اينچنين آماده است تهديدي جدي براي هر تيم به شمار مي‌رود. ما در يورو 2012 مقابل پرتغال بازي کرديم و به پيروزي رسيديم ولي آن پيروزي حالا ديگر معني ندارد.

سرمربي آلمان در مورد رويارويي شاگردانش با آمريکا اظهار داشت: مصاف با شاگردان يورگن کلينزمن آخرين بازي گروه است و احتمالاً بازي نزديکي خواهد شد. ما تا شب قبل از بازي هم مي‌توانيم در مورد اين بازي صحبت کنيم ولي در طول 90 دقيقه ديدار با آمريکا فقط بايد به فکر بازي باشيم. هر دو تيم به فکر شکست دادن يکديگر خواهند بود و همين باعث جذاب‌تر شدن بازي مي‌شود. بعد از بازي هم بازيکنان بايد با هم دست بدهند و همه چيز به اوضاع عادي‌اش بازگردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا