گوناگون

مؤسسات خیریه خدمات خود را گسترش دهند/کمک به همنوع در فرهنگ عمومی جامعه تاثیر مثبت دارد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد شاهچراغی عصر سه شنبه در بازدید از مرکز نگهداری دختران بی سرپرست ریحانه الرسول و کوثر دامغان، ضمن تصریح بر اینکه مؤسسات خیریه باید با بهره گیری از ظرفیت های خیرین خدمات خود را گسترش دهند، اظهار داشت: افزايش مشاركت مردم در كمك به نيازمندان با ايجاد مراكز نيكوكاري محقق می شود.

وی رفع مشکلات نیازمندان و کاهش اختلاف طبقاتی را شرعی و انسانی دانست و گفت: مددکاران در این مراکز خیریه خدمات زیادی انجام می دهند و باید قدر خود را دانسته و شکرگزار این نعمت باشید.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر اینکه کمک به همنوع مستمند در فرهنگ عمومی جامعه تاثیر مثبت دارد تصریح کرد: رفع گرفتاری های مردم نعمتی است که از جانب خداوند به افراد می رسد و نباید از این کار خسته شده و باید از این موقعیت بهره برد.

آیت الله شاهچراغی خطاب به مددکاران گفت: بدانید کمک هایی که در این دنیا به نیازمندان می کنید بی اجر نمی ماند و در آخرت به شما کمک خواهد شد.

وی همچنین از خدمات اعضای هیئت مدیره مؤسسه خیریه چهارده معصوم(ع) شهرستان دامغان در ایجاد و راه اندازی مراکز نگهداری از دختران بی سرپرست و بد سرپرست ریحانه الرسول و کوثر تقدیر کرد.

دختران هفت تا 13 سال در مرکز ریحانه الرسول و دختران 13 سال به بالا در مرکز کوثر نگهداری می شوند.

این مراکز از سوی آقای مرشدی خیر دامغانی احداث و در اختیار مؤسسه خیریه چهارده معصوم (ع) شهرستان دامغان قرار گرفته که در حال حاضر 13 دختر بی سرپرست و بدسرپرست در این مراکز نگهداری می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا