گوناگون

ماتزاري: فلسفه فوتبالي ميلان عوض شده است

 ديدار تيم‌هاي ميلان و اينترميلان در چارچوب هفته سي و ششم ليگ فوتبال ايتاليا امشب (يکشنبه) و از ساعت 23 و 15 دقيقه به وقت تهران در سن‌سيرو آغاز مي‌شود.

به گزارش فارس، اين ديدار در شرايطي برگزار مي‌شود که ميلان با 51 امتياز رده دهم ليگ را در اختيار دارد و هيچ اميدي به رسيدن به ديدارهاي اروپايي ندارد. از سوي ديگر اينترميلان با 57 امتياز پنجم است و براي رسيدن به ليگ قهرمانان اروپا تلاش مي‌کند.

والتر ماتزاري در مورد اين ديدار گفت: دوست دارم برخي بازيکنان از جمله جاناتان را در ترکيب تيمم مقابل ميلان داشته باشم. به همين خاطر بايد صبر کنم تا جلسه پاياني تمريني برگزار شود تا در نهايت تصميم بگيرم کدام بازيکنان در ترکيب ثابت به ميدان خواهند رفت. سه ديدار تا پايان فصل باقي مانده است. بدون شک نظراتم در اين خصوص را آن زمان بيان مي‌کنم. آن زماني درست براي ارزش‌گذاري روي همه چيز است.

ماتزاري در مورد بازي هم گفت: به ميلان احترام مي‌گذارم اما بايد بگويم از هيچ تيمي نمي‌ترسيم. آنها هفته گذشته با وجود شکست، نمايش خوبي مقابل رم داشتند. دربي هم مشکلات مخصوص به خودش را دارد. آنها در شرايط خوبي قرار دارند و از کيفيت تيمي بالايي هم برخوردارند. بازيکناني مانند کيسوکه هوندا، کاکا، ماريو بالوتلي و جيامپائولو پاتزيني هم در ترکيب اين تيم هستند که رويارويي با آنها سخت است. فلسفه فوتبالي آنها از زماني که ماسيميليانو آلگري ميلان را ترک کرده تفاوت کرده است. آنها در دوران گذار هستند و طبيعي است که نتيجه‌هايي که کسب مي‌کنند فراز و نشيب داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا