گوناگون

مادر دو شهید دشتستانی: به فرزندان شهیدم افتخارمی کنم

81224741 5801551

به گزارش ایرنا، مادر شهیدان محمد جواد و سلیمان صابرزاده روز پنجشنبه درجریان دیدار مسوولان شهرستان دشتستان افزود: تنها خوشحالی ام این است که هر زمان عکس های فرزندانم را روی تابلوی ورودی ساختمان نیروی انتظامی و در میان شهدای مبارزه با اشرارمی بینم دست به دعا برمی داردم و با اشک شوق و خوشحالی به آنها افتخار می کنم.

شهیدان محمد جواد و سلیمان صابرزاده دو در سال های 80 و 81 در راه مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و اشرار به شهادت رفیع شهادن نائل آمدند.

فرماندار دشتستان درجمع خانواده شهیدان صابرزاده گفت: افتخار ایران به چنین جوانان و فرزندانی که جان خود را در راه پیشگیری از بلای خانمانسوز مواد مخدر، تامین امنیت جامعه و مبارزه با اشرار و قاچاقچیان فدا کردند و شهید شدند.

ارسلان زارع افزود: امنیت و آرامش کشورامرزو به برکت رشادت ها و خون شهدا به دست آمده است.

وی اضافه کرد: خدمت رسانی به خانواده شهیدان و ایثارگران در اولویت برنامه های کاری و از وظایف ماست.

امام جمعه برازجان گفت: برای حفظ اسلام و انقلاب خون های زیادی نثار انقلاب کردیم.

حجت الاسلام حسن مصلح افزود: عده ای از جوانان ما در مقابل صدامیان، جمعی درمقابل منافقین و گروهی دیگر نیز در مقابل اشرار و قاچاقچیان ایستادگی کردند و به شهادت رسیدند.

وی بیان کرد: اگر این رشادت ها نباشد امنیت و آسایش مردم جامعه به خطر می افتد.

مصلح افزود:امروز ما بهترین امنیت را در جهان داریم، وضعیت جنگ و درگیری ها در کشور عراق و برخی از کشورهای همسایه را می بینیم ولی دراین مملکت به برکت رهبری انقلاب و ایثار و فداکاری مردم و نیروهای مسلح در امنیت و آسایش به سر می بریم.

فرمانده نیروی انتظامی دشتستان نیز با قدردانی از صبر و روحیه بالای خانواده این دو شهید گفت: نیروی انتظامی شهرستان دشتستان تاکنون نزدیک به 35 شهید در راه مبارزه با اشرار و قاچاقچیان نثار انقلاب و میهن عزیز اسلامی کرده است.

سرهنگ حمیدرضا انصاری افزود: شهیدان محمدجواد و سلیمان صابرزاده دو برادری که درسال های 80 و 81 در مناطق جنوب و شرق کشور در راه مبارزه با قاچاقچیان و اشرار به درجه رفیع شهادت رسیدند.

کامبیز یگانه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دشتستان گفت: در مجموع 83 شهید از پرسنل نیروی انتظامی در هشت سال دفاع مقدس و مبارزه با اشرار و قاچاقچیان در شهرستان دشتستان نثار این انقلاب شده است و به شهادت رسیدند.

شهرستان دشتستان با بیش از 230 هزار نفر جمعیت و مرکیت شهر بر ازجان دومین شهرستان استان بوشهر از نظر جمعیت است. س/1

7213/539

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا