گوناگون

مارتينو: من مسئول اين فصل کابوس‌وار هستم

بارسلونا در هفته‌ سي و ششم رقابت‌هاي ليگا در حالي که تا دقايق پاياني با نتيجه‌ دو بر يک از ختافه جلو بود گل تساوي را دريافت کرد تا شانس اين تيم براي کسب عنوان قهرماني بسيار کم شود.

به نقل از ايسنا، خراردو مارتينو، سرمربي آبي اناري‌ها از تساوي تيمش در دقايق پاياني بسيار ناراحت است. او خودش را مسئول کسب نتايج ضعيف بارسلونا در فصل جاري دانست.

سرمربي آرژانتيني بارسلونا پس از توقف تيمش برابر ختافه گفت: من اصلا دوست ندارم توجيه کنم. وقتي يک تيم نمي‌تواند به هدفي که دارد برسد اين نشان مي‌دهد عملکرد خوبي نداشته است. اصلا دوست ندارم از مسئوليتي که به من واگذار شده شانه خالي کنم. من مسئول نتايج کابوس‌وار بارسلونا در اين فصل هستم. ديگر چه دليلي دارد دست به توجيه و بهانه‌تراشي بزنم؟

او افزود: در اين فصل تنها در چند بازي بارسلوناي حقيقي را ديدم. بارسلونا در اين چند سال اخير همواره عملکرد خوبي داشته است اما متاسفانه در اين فصل از روزهاي اوج خود بسيار دور بوديم. مسئول نتايج بد بارسلونا من هستم و بايد سرزنش‌ها متوجه من باشد. گاهي اوقات يک مربي احساس مي‌کند که نبايد به او ديگر فرصتي داده شود، چرا که او شايسته آن نيست. يک مربي مسئول نتايج تيمش است. او در هر حالتي بايد پاسخگو باشد. من هم مسئول نتايج نااميدکننده بارسلونا در فصل جاري هستم.

مارتينو درباره آينده خود با آبي اناري‌ها گفت: هنوز زود است درباره آينده‌ام صحبت کنم. عجله‌اي ندارم چرا که هنوز تا پايان فصل زمان داريم. بعدها در فرصت مناسبي با سران بارسلونا در اين‌باره صحبت خواهيم کرد.

سرمربي آرژانتيني بارسلونا درباره عملکرد تيمش در ديدار برابر ختافه گفت: ما در اين ديدار فرصت‌هاي زيادي را از دست داديم. به راحتي مي‌توانستيم به پيروزي برسيم. تيم حريف براي ماندن در ليگا به امتيازات اين ديدار نياز مبرمي داشت. با پيروز نشدن در اين ديدار نشان داديم که شايسته رسيدن به عنوان قهرماني نيستيم. با اين حال اميد خود را از دست نمي‌دهيم و تا آخرين لحظه خواهيم جنگيد. با پيروزي در اين ديدار مي‌توانستيم اميدهاي خود را براي قهرماني زنده نگه داريم. بارسلونا در اين فصل مي توانست از عنوان قهرماني خود دفاع کند. اما با اشتباه‌هاي زيادي که داشت از کسب قهرماني دور ماند. ما توان اشتباه‌هاي خود را داديم. در کل نمايش خوبي در ديدار برابر ختافه داشتيم. با اين حال از هوش خود استفاده نکرديم بايد سه امتيا‌ز را به دست مي آورديم.

مارتينو در پايان سخنان خود گفت: فصلي سرشار از مشکلات را پشت سر گذاشتيم. تلاش کرديم تا براي کسب عنوان قهرماني در رقابت‌هاي مختلف بجنگيم. براي ما همه چيز بر باد رفته است. بر اين باورم که به پايان رسيدن فصل بدون کسب جامي براي بارسلونا ناعادلانه بود. در بعضي از ديدارها شايسته پيروزي بوديم اما در پايان امتيازي به دست نياورديم. نبايد فصل اين گونه براي ما به پايان مي‌رسيد. به هر حال من مسئول نتايج بد بارسلونا در اين فصل هستم و شما مي‌توانيد من را سرزنش کنيد.

بارسلونا با 85 امتياز در جايگاه دوم جدول رده‌بندي قرار دارد. آتلتيکو مادريد با 88 امتياز و يک بازي کمتر نسبت به آبي اناري‌ها در جايگاه اول است. رئال مادريد هم با 82 امتياز و دو بازي کمتر نسبت به بارسلونا در جايگاه سوم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا