گوناگون

مازندران در روز ولادت مهدی موعود در شادی و سرور است

81199162 5757311

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مردم ولایتمدار مازندران با برگزاری مراسم های جشن و سرور در شب و روز تولد حضرت ولیعصر (عج) ارادت و اخلاص خود را نسبت به حضرت بقیه الله الاعظم نشان می دهند.

مقبره های امامزاده های سراسر شهرها وروستاهای مازندران به همین مناسبت از روز پنجشنبه تا کنون میزبان خیل عاشقان مهدی موعود (عج) هستند و این اماکن متبرک، خیابان ها و میادین شهر آذین بندی و چراغانی شده است.

در شهر و روستاهای مازندران به مناسبت این میلاد فرخنده جشن هایی برگزار شده و مردم بویژه جوانان با برپایی ایستگاه های صلواتی و پخش شربت ، شیرینی و شکلات این روز را گرامی می دارند.

چراغانی معابر، نورافشانی ،بستن پارچه های تبریک میلاد حضرت ولی عصر(عج)، نوشتن نام مبارک حضرت مهدی (عج) بر روی خودروها و منقش کردن داخل و خارج مساجد و حسینیه ها به نام پر خیر و برکت منجی عالم بشریت در همه نقاط شهر مشهود است.

کاسبان بازار برخی شهرهای بزرگ استان از جمله ساری، آمل ، بابل وقائمشهر وبهشهر با چراغانی و برافراشتن پرچم های رنگی مزین به نام مبارک حضرت مهدی بخشی از عشق، ارادت و دلبستگی خود را به قائم آل محمد(ص) و خاندان پاکش ابراز داشتند.

برخی از زوج های جوان در نقاط مختلف این استان نیمه شعبان را برای آغاز زندگی مشترک انتخاب کردند و در شب گذشته و امروز بیشتر گل فروش های این استان مشغول به تزیین خودروهای عروسی بودند.ک/3

ک/7327////

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا