Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

ماشین لباسشویی جدید سامسونگ با نام FlexWash + FlexDry رونمایی شد + عکس

ماشین لباسشویی جدید سامسونگ در حالی رونمایی شده است که این ماشین لباسشویی با ظرفیتی دو برابر در نمایشگاه CES 2017 رسما برای ورود به بازار در  معرض نمایش خبرنگاران و بازدیدگنندگان این نمایشگاه قرار خواهد گرفت. با این حال این ماشین لباسشویی بسیار بزرگتر و قدرتمند تر از ماشین های معمولی کمپانی سامسونگ است . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با میهن پست همراه شوید .

کمپانی سامسونگ به عنوان یکی از پیشتازان تولید ماشین لباسشویی در حالی از ماشین لباسشویی جدید خود رونمایی کرده است  که چند سالی است تکنولوژی تاثیر خیلی زیادی روی ماشین های لباسشویی نگذاشته و این دستگاه ها همچنان دارای ظاهری تقریبا یک شکل هستند . اما حالا شرکت سامسونگ که یکی از غول های تکنولوژی جهان محسوب می شود برای برخی از کاربران که نیاز به دستگاهی بزرگتر و کاربرد بیشتر دارند این ماشین لباسشویی را طراحی و تولید کرده است .

ماشین لباسشویی جدید سامسونگ که یک مجموعه ی دوقلو است با نام FlexWash + FlexDry شناخته خواهند شد و دارای دو محفظه جداگانه بوده و در ظاهر شبیه به دو ماشین لباسشویی به هم چسبیده است . محفظه سمت راست FlexWash + FlexDry برای شست و شو بوده و محفظه سمت چپ برای خشک کردن لباس ها کاربرد دارد .

اما نکته جالب در مورد ماشین لباسشویی جدید سامسونگ این است که هر کدام از محفظه های ماشین FlexWash + FlexDry دارای دو بخش جداگانه اما تو در تو است . هر کدام از بخش های این ماشین لباس شویی در قسمت شست و شو و خشک کن دارای دو درب یکی در بالا و یکی در جلو است . ظرفیت درب جلویی دستگاه ۵ فوت در مکعب بوده و ظرفیت درب بالایی ۱ فوت در مکعب است .با کمک این ویژگی کاربر می تواند با توجه به میزان حجم لباس های کثیف خود از ماشین لباسشویی استفاده کرده و در مصرف آب تا حد زیادی صرفه جویی کند .

محفظه FlexWash که مخصوص شست و شوی لباس است می تواند لباس ها را در دو نوع سریع و همراه با کف فراوان شست و شو کند و محفظه FlexDry نیز که مخصوص خشک کردن لباس ها می باشد مجهز به فناوری MultiSteam بوده که می تواند لباس ها را بصورت کاملا یکپارچه خشک کند .

سامسونگ قصد دارد بصورت رسمی از این ماشین لباسشویی جدید در نمایشگاه CES2017 رونمایی کند و قیمت نهایی این محصول را نیز در همان زمان اعلام خواهد کرد .

منبع : cnet

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا