Mihanpostاجتماعیپیشنهاد سردبیر

عجیب ترین استاد و شاگرد دانشگاهی دنیا در اراک + عکس

عجیب ترین استاد و شاگرد دانشگاهی دنیا در اراک در حالی این روزها مورد توجه خاص رسانه ها قرار گرفته است که این مادر ۶۰ ساله با اراده ای قوی با حضور در دانشگاه اراک در مقطع کارشناسی ارشد پای درس فرزند استادش نشست و در حال ادامه تحصیل است. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

در این میان مرضیه چشمه قصابانی دانشجو و پسرش استادش که این روزها عجیب ترین استاد و شاگرد دانشگاهی دنیا لقب گرفته اند در حالی مورد توجه خاص رسانه ها و شبکه های اجتماعی قرار گرفته اند که این مادر ۶۰ ساله پس از چند سال دوری از تحصیل دوباره به سراغ علم آموزی رفت و حالا در مقطع کارشناسی ارشد در رشته تاریخ در دانشگاه اراک دانشجوی پسر خود است.

عجیب ترین استاد و شاگرد دانشگاهی

مرضیه چشمه قصابانی در خصوص این که وی و پسرش را عجیب ترین استاد و شاگرد دانشگاهی می نامند به رسانه ها گفته:

تا کلاس ششم تحصیل کرده بودم و بعد از آن از تحصیل بازماندم و مجددا در سال ۷۹ شروع به ادامه تحصیل فکر کردم و در سال ۸۵ موفق به قبولی در رشته علوم سیاسی در مقطع کارشناسی شدم و هم اکنون نیز با تشویق فرزندانم و همسرم در رشته کارشناسی ارشد تاریخ در دانشگاه اراک مشغول به تحصیل هستم و البته علاقه من به علم آموزی باعث شد تا دوباره به سراغ مطالعه بروم و قصد دارم که تا مقطع دکتری نیز تحصیلاتم را ادامه دهم.

این مادر دانشجو که مشتاقانه موضوع ادامه تحصیل خود را دنبال می کند علاوه بر این که بسیار خوشحال است که سرکلاس درس پسرش می نشیند بلکه به این موضوع نیز افتخار می کند.

در این میان استاد این مادر که حاجی بابایی نام دارد در خصوص مادرش که این روزها در دانشگاه اراک به عنوان شاگرد در کلاس وی حاضر می شود به رسانه ها گفته ایت که مادرم علاقه زیادی به تحصیل دارد و این امر باعث شده است تا در دانشگاه بسیار موفق باشد.

جالب است بدانید که این استاد در خصوص نمره دادن و رعایت رفتار استاد و شاگردی با مادرم می گوید که مادرش هنگامی که به عنوان دانشجو در کلاس درس من حاضر می شود ، هیچ گونه تفاوتی با دانشجویان دیگر ندارد و در این خصوص نیز هیچ تفاوتی قائل نمی شوم و سعی من رعایت اصل عدالت است ، اگر چه به همت مادرم و تمام کسانی که در سنین بالا به تحصیل مشغول هستند باید نمره ۲۰ داد.

منبع : araku

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا