Mihanpostعلمی و فناوریعمومی

رونمایی از کنسول کنترل کننده متمرکز خانه در نمایشگاه CES2017

رونمایی از کنسول کنترل کننده متمرکز خانه در نمایشگاه CES2017 در حالی توسط شرکت هلندی Smano انجام شده است که این کنسول می تواند داده های بدست آمده  از حسگر های موجود در خانه را یکجا جمع آوری کرده و همچنین تصاویر تمامی دوربین های امنیتی را نیز نمایش دهد .

حالا دیگر موضوع خانه های هوشمند به خوبی جای خود را در دنیای تکنولوژی پیدا کرده امروزه حسگر ها و گجت های بسیار زیادی توسط بزرگترین کمپانی های تکنولوژی جهان از جمله سامسونگ و ال جی ساخته می شوند که خانه ها و یا در حقیقت همان زندگی انسان ها را هوشمند تر می کنند در این میان یک شرکت هلندی به نام Smano با ساخت یک کنسول کنترل کننده متمرکز خانه قصد دارد تا تمامی داده های مربوط به سنسور ها را یکجا جمع آوری کرده و بصورت یکپارچه به کاربر ارائه دهد .

کنسول کنترل کننده متمرکز خانه

این کنسول کنترل کننده متمرکز خانه دارای یک نمایشگر هفت اینچی بوده و می تواند تصاویر تمامی دوربین های امنیتی خانه را نیز به کاربر نمایش دهد . کنسول ارائه شده توسط شرکت Smano در حقیقت یک پنل کنترلی یا ایستگاه مانیتورینگ برای خانه است .

البته باید گفت که خود این دستگاه تنها دارای دو حسگر دما و رطوبت بوده و تنها می تواند اطلاعات این دو مورد را پردازش کند . اما کاربر می تواند هر نوع حسگر از جمله ترموستات ، قفل ، لامپ ، زنگ درب ، دوربین و حتی حسگر های امنیتی پیشرفته را نیز به آن متصل کرده و داده ها را بررسی کند .همچنین این کنسول کنترل کننده متمرکز خانه دارای دو درگاه سیمکارت ۳جی و ۴ جی بوده که کاربر به وسیله آنها می تواند اطلاعات پردازش شده داخل کنسول را به فضای ذخیره سازی ابری و یا موبایل ها انتقال دهد .

کنسول کنترل کننده متمرکز خانه

این دستگاه با اسپیکر های هوشمند اکوی آمازون ، محصولات Nest و قفل های هوشمند Z-Wave سازگاری کامل دارد .کنسول جدید Smano قرار است در ابتدای سه ماهه سوم سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شود .

منبع : yahoo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا