Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

سریع ترین خودروی برقی جهان در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ رونمایی شد + عکس

سریع ترین خودروی برقی جهان در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ در حالی رونمایی شده است که این خودرو الکتریکی توسط شرکت خودروسازی فارادی فیوچر طراحی و ساخته شده است که در واقع این خودرو برقی اولین خودروی شرکت فارادی فیوچر  است که با کد FF۹۱ که به نمایشگاه CES ۲۰۱۷ آمده است .. این خودرو با برخورداری از طیف متنوع حسگرها محیط خارج را رصد می‌کند. برای مشاهده تصویر و توضیحات بیشتر با میهن پست همراه شوید.

شتاب سریع ترین خودروی برقی جهان یعنی فارادی FF۹۱ از توقف تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت حدود ۲.۳۹ ثانیه است. این شتاب از تمام مدل‌های تولیدی تسلا بیشتر است والبته حداکثر مسافت قابل پیمایش با هر بار شارژ خودروی FF۹۱ بیش از ۶۰۰ کیلومتر در ساعت است که به تنهایی یک رکورد محسوب می‌شود.

مسئولان شرکت تازه تاسیس فارادی فیوچر هدف از معرفی اولین خودروی تولیدی این شرکت که لقب سریع ترین خودروی برقی جهان را نیز یدک می کشد ، را رقابت با شرکت تسلا اعلام کرده که البته با توجه به جزئیات معرفی شده توسط شرکت ، این خودرو قطعا رقیب سرسختی برای همه مدل‌های تسلا خواهد بود.

با این حال مهمترین ویژگی سریع ترین خودروی برقی جهان یعنی فارادی FF۹۱ استفاده از هوش مصنوعی در حرکت خودران بوده و در این میان حداکثر قدرت قابل تولید در موتورهای برقی خودروی فاردای ۷۸۳ کیلووات معادل ۱۰۵۰ اسب بخار است.

در صورت تحقق این رکورد در آزمایش رسمی ، اولین خودروی شرکت فارادی می‌تواند تمام رکوردهای کنونی در شاخه سریع‌ترین خودروهای خیابانی را جابجا کند.

بد نیست بدانید که قیمت فارادی FF۹۱ سریع ترین خودروی برقی جهان  که در سال ۲۰۱۸ روانه بازار می‌شود حدود ۱۸۰ هزار دلار خواهد بود.

 

منبع :  mirror

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا