Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

ساعت های هوشمند ZTE به زوی روانه بازار خواهد شد

ساعت های هوشمند ZTE در سال جدید روانه بازار می شوند این خبر را لیگزین چنگ مدیر اجرایی زد تی ای ایالات متحده در نمایشگاه CES 2017 بیان کرد به گفته وی تمام مشکلات نسخه های قبلی برطرف شده و مشتریان را بسیار هیجان زده و غافلگیر خواهد کرد. برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با میهن پست همراه شوید.این کمپانی بزرگ که در ساخت گوشی های اقتصادی شهرت دارد اینک به ساخت ساعت های هوشمند روی آورده است . مدیر عامل این شرکت در شروع نمایشگاه CES2017 طی مصاحبه ای گفته است که شرکت زد تی ای امسال قصد دارد یک ساعت هوشمند اندرویدی را وارد بازار کند.

ساعت هوشمند جدید ZTE علاوه بر بهبود بسیاری از مشکلات قبلی همانند عمر کم باتری و وابستگی به گوشی ، دارای  اتصال LTE مختص خود است و  بطور مستقل کار می کند. آنها همچنین با یک اپراتور در آمریکا شریک شده اند و در حقیقت این اپراتور ساعت ها را بفروش خواهد رساند .

ساعت های هوشمند ZTE
کمپانی zte چند سالی است که به ساخت ساعت های هوشمند روی آورده است

شرکت ZTE یک کمپانی چند ملیتی در زمینه تجهیزات و سیستم‌های ارتباطی است که در سال ۱۹۸۵ در Shenzhen چین بنیان گذاری شد. در سال ۲۰۰۹، این کمپانی سومین توزیع کننده اصلی تجهیزات ارتباطی GSM در سرتاسر جهان گردید و تقریبا ۲۰ درصد تمامی تجهیزات GSM فروش رفته در جهان با نام ZTE به فروش می‌رسیدند. در سال ۲۰۱۲ نیز ، ZTE به عنوان چهارمین توزیع کننده بزرگ گوشی موبایل انتخاب شد و حالا نیز این شرکت قصد دارد با ساخت ساعت های هوشمند ZTE با به عرصه تولید ساعت هوشمند بگذارد .

خبر تولید ساعت های هوشمند ZTE در حالی عنوان شده است که شرکت های سازنده ساعت های هوشمند در سال قبل بازار خوبی نداشته و بسیاری از آن ها تلاش و انگیزشان برای ساخت این نوع از ساعت ها را از دست داده اند که البته  دلیل آن هم بی رغبتی مشتریان برای استفاده از این ساعت ها است از همین روی شرکت معروف موتو لنوو نیز در سال جدید ساعت هوشمند جدیدی نخواهد ساخت.

منبع : cnet

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا