Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

نگاهی به مشخصات فنی ام وی ام ایکس ۲۲ محصول جدید مدیران خودرو

ام وی ام ایکس ۲۲ در حالی محصول جدید مدیران خودرو خواهد بود که در سایت این شرکت T تصاویری از این خودرو در کنار نسل جدید و سوم برادر بزرگترش یعنی mvm x33 s به عنوان محصولی جدید به نمایش درآمده است. ام وی ام ایکس ۲۲ که محصولی از شرکت خودروساز چینی چری است مدت ها پیش در یک مراسم باشکوه در آن کشور از مینی شاسی بلند جدید خود با نام Tiggo 3X و برای ما ایرانی ها ام وی ام ایکس ۲۲ رونمایی کرد. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

اگر چه به قول رسانه ها مراسم معرفی خودروی ام وی ام ایکس ۲۲ یا همان Tiggo 3X یکی از بی‌نظیرترین برنامه‌های رونمایی در چین بود اما قرار است این خودرو در آینده‌ی نزدیک با نام ام وی ام ایکس ۲۲ (MVM X22) توسط شرگت خخودروسازی مدیران خودرو وارد بازار ایران شود.

ام وی ام ایکس ۲۲ از سیستم ایمنی نسل دوم چری بهره گرفته و به خوبی پاسخگوی شاخص‌های جهانی این کلاس خواهد بود. این خودرو از نظر طراحی و تجربه‌ی رانندگی نیز پا را فراتر از خودروهای هم‌نسل و هم‌کلاس خود گذاشته و به الگویی برای سایر خودروهای این رده تبدیل شده است.

بدنه‌ی این خودرو طبق ایدئولوژی طراحی چری، از کاراکتر هیدرودینامیک آب الهام گرفته و به لطف طراحی عضلانی و جالب خطوط، شاهد ترکیب هنر و قدرت در ام وی ام ایکس ۲۲ خواهیم بود. طراحی داخلی این خودرو نیز در کنار تریم دو رنگ نارنجی و مشکی موجب برآورده شدن انتظارات و سلیقه‌های مشتریان به خصوص جوانان شده است.

ام وی ام ایکس ۲۲ از ابعادی معادل ۴٫۲ متر طول، ۱٫۷۶ متر عرض و ۱٫۵۷۹ متر ارتفاع از سطح زمین برخوردار است و یک سر و گردن بالاتر از هم‌رده‌هایش می‌ایستد. همچنین فاصله‌ی محوری این خودرو نیز ۲٫۵۵۵ متر بوده و به این ترتیب فضای کافی برای سرنشینان فراهم شده است.

ام وی ام ایکس ۲۲  دریافت پنج ستاره ایمنی : این خودروی جدید چینی دارای ۵ ستاره ایمنی C-NCAP بوده و اطمینان راننده و سرنشینان را به ارمغان می‌آورد. ساختار بدنی آن به خوبی تقویت شده و با روش دقیقی تولید شده است. MVM X22 حدود ۱۰۰ آزمون استاندارد تولید مختلف را پشت سر گذاشته و موفق شد تا در این آزمایش‌ها نمره قبولی را به دست آورد.

مهندسان چری در مرحله تحقیق و توسعه، بیش از ۲۰۰ دستگاه خودرو را در مسافت یک میلیون و ۱۰۰ هزار کیلومتری با موفقیت پیمودند. مصرف سوخت ترکیبی این مدل تنها ۵٫۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که رقم قابل توجهی به شمار می‌رود.

شرکت‌های چری و ام وی ام، چشم‌انداز روشنی را در آینده برای بخش SUV (شاسی بلند) خواهند داشت. این شرکت‌ها علاوه بر X22 و X33S قصد دارند تا مدل‌ های دیگری را نیز به بازار معرفی کنند.

درمجموع می‌تواند گفت که چری تیگو ۳X نسبت به نسخه معمولی آن کمی اسپرت تر و جوان‌پسندتر شده است. هرچند که قطعاً موتور ۱٫۵ نسخه پایه آن نخواهد توانست نیازهای جوانان عشق سرعت را ارضا کند، اما شاید موتور ۱٫۲ لیتری توربوشارژ آن بتواند کمی شرایط را تغییر داده و جوانان را بیشتر به این خودرو علاقه‌مند سازد.

البته تا به امروز توسط شرکت خودرو سازی مدیران خودرو در خصوص قیمت احتمالی ام وی ام ایکس ۲۲ برای عرضه به بازار ایران اظهار نظر خاصی نشده و باید منتظر بود که با ورود اولین خودرو ام وی ام ایکس ۲۲ به بازار با چه قیمتی در اختیار خریدارانش قرار خواهد گرفت.

با هم در میهن پست تصاویری از ام وی ام ایکس ۲۲ محصول جدید مدیران خودرو را تماشا می کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا