Mihanpostپیشنهاد سردبیرعکسموبایل و تبلتنرم افزار موبایل و تبلت

پیج اینستاگرام عکاسی با گوشی های لومیا توسط مایکروسافت متوقف می شود ؟

گوشی های لومیا اگر چه دنباله رو قدرتمندی برای برند نوکیا نبودند اما حالا مایکروسافت قصد دارد که فعالیت صفحه اینستاگرام عکاسی با گوشی های لومیا را متوقف می کند ! خبری که بارتاب زیادی در بین کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام داشته است. این در حالی است که مایکروسافت با این کار قصد دارد صفحه اینستاگرام Shot on My Lumia با صفحه اصلی لومیا ادغام کند. بنابراین با توجه به پایان عرضه گوشی های لومیا از سوی مایکروسافت ، این اقدام قبل از این نیز قابل پیش بینی بود. در ادامه برای مشاهده توضیحات بیشتر با میهن پست همراه شوید.

صفحه اینستاگرام عکاسی گوشی های لومیا Shot on My Lumia که تصاویر متنوع و بسیار زیبایی از تصاویر گرفته شده توسط گوشی های لومیا را به نمایش می گذاشت، حالا قرار است با تغییراتی همراه شود.

البته شاید نتوان آن را تغییر معنا کرد و ممکن است اقدام اولیه برای پایان دادن به این گوشی باشد پیش از این نیز در ماه سپتامبر مایکروسافت با پایان دادن به تولید گوشی های لومیا به عمر چندیدن ساله این گوشی های مقاوم پایان داد.

مایکروسافت قصد دارد که صفحه رسمی اینستاگرام عکاسی با گوشی های لومیا را برای همیشه ببندد و آن را با اکانت اصلی برند لومیا ادغام کند.اگرچه رویه به مانند سابق نخواهد بود اما دارندگان موبایل های نوکیا همچنان می توانند با استفاده از هشتگ #Lumia، تصاویر خود را به اشتراک بگذارند. پس این اقدام مایکروسافت برای دارندگان گوشی های نوکیا نباید هیچگونه نگرانی داشته باشد و صاحبان این گوشی ها تنها کافیست با هشتک لومیا تصاویر خود را در اینستاگرام قرار دهند.

به‌ تازگی مایکروسافت فروش گوشی‌ های لومیا را در بازار متوقف کرده و حتی اسم لومیا نیز از سپتامبر سال گذشته از روی سایت مایکروسافت حذف شده است. به نظر می‌ رسد باید با برند لومیا برای همیشه خدا حافظی کنیم ، چرا که مایکروسافت در نظر دارد سرفیس فون را عرضه کند تا این گوشی انقلابی با تراشه لپ‌ تاپی و طراحی فوق‌ العاده به دست کاربران برسد.

با هم نمونه ای از عکس های از پیج اینستاگرام عکاسی لومیا را در میهن پست تماشا می کنیم. 

منبع : phonearena

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا