Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلتنرم افزار موبایل و تبلت

ارسال ۶۳ میلیارد پیام تبریک سال ۲۰۱۷ میلادی با پیام‌ رسان واتس اپ !

ارسال ۶۳ میلیارد پیام تبریک سال ۲۰۱۷ میلادی با پیام‌ رسان واتس اپ در حالی مورد تایید مدیران این پیام رسان قرار گرفته است که این رقم در واقع تعداد پیام‌هایی است که فقط در روز اول سال ۲۰۱۷ میلادی توسط کاربران پیام‌ رسان واتساپ ارسال شده است. به نوبه خود این اتفاق می تواند در این حوزه یک رکورد برای اپلیکیشن یادشده محسوب می‌شود. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

در ماه آوریل گذشته، مارک ‌زاکربرگ در کنفرانس داخلی توسعه‌دهندگان F8 اعلام کرد که در هر روز مجموعا بیش از ۶۰ میلیارد پیام در دو سرویس مسنجر فیس‌بوک و پیام‌ رسان واتس اپ توسط کاربران ارسال می‌شود. در نظر داشته باشید که در ماه فوریه، تعداد میانگین پیام ارسالی در هر روز در دو پیام‌ رسان مورد اشاره ۴۲ میلیارد بوده است.

فیس‌بوک در اکتبر سال ۲۰۱۴، پیام‌رسان واتس اپ را خریداری کرد. البته خرید این اپلیکیشن برای فیس‌بوک در نهایت ۲۱ میلیارد دلار هزینه در بر داشت. اکنون این اپلیکیشن در هر ماه بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد.

پیام‌ رسان واتس اپ

این رکورد باعث شده تا پرونده‌ی سال ۲۰۱۶ برای پیام‌ رسان واتس اپ به طریقی بسیار مناسب بسته شود. در ماه آوریل این اپلیکیشن رمزنگاری دوطرفه را به تمامی چت‌ها اضافه کرد. علاوه بر این در ماه نوامبر شاهد اضافه شدن امکان برقراری تماس‌های صوتی در واتساپ بودیم که بسیاری از کاربران این پیام‌ رسان واتس اپ مدت‌ها منتظر ارائه‌ ی این قابلیت بودند. پشتیبانی از تصاویر متحرک GIF نیز در فاصله‌ی بین دو تغییر مورد اشاره، به واتساپ اضافه شد.

با توجه به اینکه هر سال افزایش قابل توجهی در تعداد کاربران اپلیکیشن واتساپ دیده می‌شود؛ اگر در شب سال نو بعدی رکورد کنونی پیام‌ رسان واتس اپ در تعداد پیام‌های ارسال‌ شده در یک روز شکسته شود ، چندان متعجب نخواهیم شد.

جالب است بدانید که از آمار ۶۳ میلیارد پیام تبریک سال ۲۰۱۷ میلادی با پیام‌ رسان واتساپ ۷.۹ میلیارد پیام تصویری و ۲.۴ میلیارد آن نیز پیام ویدیو بوده است.

منبع phonearena

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا