Mihanpostپیشنهاد سردبیرعکسگردشگری

ترسناکترین تاب بلند جهان در کوههای اکوادور چگونه مشهور شد + ویدیو

ترسناکترین تاب بلند جهان در کوههای اکوادور و این که چگونه مشهور و مورد توجه قرار گرفت داستان جالبی دارد ، بدین شرح که در سال های اخیر ، شخصی بنام کارلوس سانچز ، یک داوطلب با موسسه جغرافیایی نظامی با گروهی از آتشفشان شناسان برای مشاهده و ضبط فعالیت های آتشفشان تونگوراهوا از یک خانه درختی که در کوهی سرسبز در اکوادور با فاصله کمتر از یک مایل تا دهانه آتشفشان ، ساخته شده همکاری کرد و در این بین نیز یک خلاقیت ساده برای تفریح  خود و همکارانش داستان ترسناکترین تاب بلند جهان را رقم زد. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

قبل از ساخت ترسناکترین تاب بلند جهان در کوههای اکوادور داستان از این قرار بود که سانچز جریان های پیروکلاستیک بالقوه ای را مشاهده می کند که می تواند به سرعت به سمت شهر بنس در ۸ کیلومتری شمال آتشفشان حرکت کند. سانچز با یک رادیو هشدار می دهد که ساکنان به موقع شهر را تخلیه کنند.

خانواده سانچز معمولا او را در خانه درختی اش در آخر هفته ها ملاقات می کردند و سانچز برای اینکه آن ها را سرگرم کند تصمیم گرفت یک تاب چوبی ساده بسازد که در لبه کوهستان تاب می خورد. سپس یک نفر این تاب را دید و عکس هایی از این تاب شگفت انگیز در اینترنت منتشر کرد و حالا این مکان با هجوم گردشگران روبروست.

سانچز در خصوص مشهور شدن ترسناکترین تاب بلند جهان در کوههای اکوادور می گوید:

من زمان زیادی اینجا در آرامش بودم و با سه دخترم به اینجا می آمدم و آن ها مرا فرشته آتشفشان صدا می کردند. من از نشستن در اینجا لذت می بردم چرا که  زمانی پرندگان زیادی اینجا زندگی می کردند و به واسطه این تاب نیز گردشگران زیادی از سراسر جهان به زحمت از این کوه بالا می آمدند تا این تاب را از نزدیک ببینند و از آن استفاده کنند و در کنار آن از طبیعت اینجا لذت ببرند و یادداشت هایی روی دفتر مهمان خانه درختی بگذارند.

این در حالی است رسانه ها نام های مختلفی به این تاب از جمله «تابی در لبه دنیا» و «تاب مرگ»در رسانه های خود منتشر کرده اند. با این حال با مشاهده دفتر یادداشت گردشگران که در خصوص این تاب ترسناک نوشته هایی به یادگار گذاشته اند ، تنوع زبان ها نشان می دهد که شهرت این تاب تا کجای دنیا که نرفته است ! پیام هایی به زبان اسپانیایی، انکلیسی، آلمانی، چینی، ژاپنی و عربی روی آن دیده می شود و جالب است بدانید که تا به امروز سانچز بیش از ده دفترچه یاداداشت که تا لبه آن از نوشته بازدیدگنندگان پرشده را نگهداری می کند.

با هم در میهن پست تصاویر و ویدیویی از تاب مرگ یا ترسناکترین تاب بلند جهان در کوههای اکوادور را تماشا می کنیم.

 

منبع : placestoseeinyourlifetime

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا