Mihanpostپیشنهاد سردبیرسیاسی

فیلم های قربانی دانلود غیر قانونی در سال ۲۰۱۶ را بشناسید ؟

اسامی فیلم های قربانی دانلود غیر قانونی در سال ۲۰۱۶ توسط وب سایت TorrentFreak و در یک گزارش سالانه در حالی اعلام شده است که در این لیست نام ۱۰ فیلم مطرح نیز دیده می شود که در سال ۲۰۱۶ بیشترین همه فیلم های دیگر قربانی دانلود غیرقانونی شدنده اند . در ادامه با میهن پست همراه شوید.

در یک دهه اخیر و با رشد اینترنت روز به روز به اسامی فیلم های قربانی دانلود غیر قانونی اضافه می شود و در این میان نیر در سال ۲۰۱۶ هم فیلم های زیادی از هالیوود قربانی این عمل غیر اخلاقی شدند.

با این حال و در فهرست فیلم های قربانی دانلود غیر قانونی در سال ۲۰۱۶ فیلم ابرقهرمانی «ددپول» با بازی «رایان دینولدز» در رتبه نخست فیلم‌هایی در سال ۲۰۱۶ میلادی قرار گرفت که قربانی بیشترین دفعات دانلود غیرقانونی شدند و در مکان‌های دوم و سوم نیز دو فیلم ابرقهرمانی دیگر «بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت» و «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» قرار گرفتند.

وب سایت «TorrentFreak» چند سالی است که به بررسی و تحلیل دانلود غیرقانونی فیلم‌ها می‌پردازد و اذعان می‌کند، رابطه بسیار نزدیکی میان دفعات دانلود غیرقانونی فیلم‌ها و فروش آنها وجود دارد.

اگر چه فیلم های قربانی دانلود غیر قانونی در سال ۲۰۱۶ با توجه به محتوی آن ها باز هم مورد توجه خاص علاقه مندان به سینما قرار گرفته و فروش خوبی هم داشته اند اما فیلم «ددپول» که امسال در صدر این فهرست جای گرفته است در نهایت به فروش جهانی ۷۸۳ میلیون دلار دست یافت.

اما دو فیلم «واکرفت» و «روز استقلال: رستاخیز» روند متفاوتی را در پیش گرفتند و در حالی که در گیشه عملکرد موفقی نداشتند اما نسخه آنلاین این فیلم‌ها میلیون‌ها بار به صورت غیرقانونی دانلود شد.

فیلم «بازگشته» ساخته «الخاندرو گونزالز ایناریتو» که مکان دهم این فهرست قرار گرفته است از جمله‌ فیلم‌هایی است که پیش از آغاز اکران عمومی توسط یکی از کارمندان اسبق کمپانی فیلمسازی به نام «ویلیام کایل موراریتی» در فضای مجازی منتشر شد، وی بعدها محکوم به پرداخت جریمه ۱٫۱۲ میلیون دلاری شد.

با این حال فهرست ۱۰ فیلم از فیلم های قربانی دانلود غیر قانونی در سال ۲۰۱۶ به ترتیب زیر است.

ددپول : ددپول Deadpool یک فیلم ابرقهرمانی بر پایه شخصیتی از مارول کامیکس به همین نام است. این فیلم به کارگردانی تیم میلرمی‌باشد و هشتمین فیلم در مجموعه فیلم‌های مردان اکس است. رایان رینولدز، مورینا بکرین، اد اسکرین، جینا کارانو، تی جی میلر ، لزلی اوگامس، برایانا هیلدبرند در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم های قربانی دانلود غیر قانونی
ددپول

در ددپول، وید ویلسون بعد انجام آزمایش‌هایی به توانایی‌های جدیدی دست پیدا می‌کند و تصمیم می‌گیرد به دنبال شخصی برود که زندگی‌اش را تا مرز نابودی برد. ددپول ١٢ فوریه ۲۰۱۶ توسط فاکس قرن بیستم بر روی پرده سینماها رفت. همچنین ددپول اولین فیلم مارول با درجه سنی R می‌باشد.

بتمن در برابر سوپرمن : فیلم بتمن در برابر سوپرمن یا همان طلوع عدالت یا بامداد صلح Batman v Superman: Dawn of Justice فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر پایه شخصیت‌های دی‌سی کامیکس ساخته شده است. این فیلم دنبالهٔ مرد پولادین و دومین فیلم در دنیای سینمایی دی‌سی کامیکس می‌باشد.

زک اسنایدر کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته و دیوید اس. گویر و کریس تریو فیلم‌نامهٔ آن را نگاشته‌اند. بن افلک، هنری کاویل، گل گدوت، امی آدامز، لارنس فیشبرن، دایان لین، جسی آیزنبرگ، جرمی آیرونز و هالی هانتر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم های قربانی دانلود غیر قانونی
بتمن در برابر سوپرمن

البته بد نیست بدانید که فیلم بتمن و سوپرمن یا همان طلوع عدالت نخستین فیلم در تاریخ سینما به شمار می‌رود که بتمن و سوپرمن با هم در آن حضور دارند؛ همچنین نخستین حضور سینمایی شخصیت‌های واندر وومن، آکوامن و سایبورگ نیز می‌باشد. کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی

جنگ ستارگان : جنگ ستارگان یا همان نیرو برمی‌خیزد Star Wars: The Force Awakens یا عنوان کاملتر آن جنگ ستارگان اپیزود هفتم: فیلمی حماسی در ژانر اپرای فضایی به کارگردانی جی. جی. آبرامز، و هفتمین قسمت از مجموعهٔ جنگ ستارگان است که در دسامبر سال ۲۰۱۵ به نمایش در آمد.

فیلم های قربانی دانلود غیر قانونی
جنگ ستارگان

مردان ایکس :  یا مردان ایکس یا آخرالزمان X-Men: Apocalypse یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی به کارگردانی برایان سینگر و فیلم‌نامه‌نویسی سیمون کینبرگ است، که بر اساس مجموعه کتاب‌های مصور مردان ایکس کمپانی مارول کامیکس ساخته شده است. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم‌های مردان ایکس: کلاس اول و مردان ایکس: روزهای گذشته آینده است و به عنوان نهمین قسمت در مجموعه فیلم‌های مردان ایکس به شمار می‌رود.

فیلم های قربانی دانلود غیر قانونی
مردان ایکس

در این فیلم بازیگرانی همچون جیمز مک‌آووی، مایکل فاسبندر، اسکار آیزاک، جنیفر لارنس، رز بیرن، نیکولاس هولت، الیویا مان، ایوان پیترز، لوکاس تیل، سوفی ترنر، الکساندرا شیپ، تای شرایدن و کدی اسمیت-مک‌فی ایفای نقش می‌کنند. اولین نمایش مردان ایکس: آپوکالیپس در ۹ مه ۲۰۱۶ و در شهر لندن بود و سپس توسط فاکس قرن بیستم در تاریخ ۲۷ مه ۲۰۱۶، به صورت سه‌بعدی و آی‌مکس در آمریکای شمالی اکران شد.

وارکرفت : Warcraft فیلمی حماسی فانتزی آمریکایی به کارگردانی دانکن جونز و نویسندگی جونز، چارلز لیویت و کریس متزن است که بر اساس مجموعه بازی‌های ویدئویی وارکرفت ساخته شده است و داستانش در دنیای آزروت اتفاق می‌افتد. از بازیگران فیلم می‌توان به تراویس فیمل، پائولا پاتون، بن فاستر، دومینیک کوپر، توبی کبل، رابرت کازینسکی و اشاره کرد. وارکرفت در تاریخ ۱۰ ژوئن ۲۰۱۶ (بیست و یکم خردادماه ۱۳۹۵) در ایالات متحده به روی پرده سینماها رفت.

فیلم های قربانی دانلود غیر قانونی
وارکرفت

روز استقلال : روز استقلال یا رستاخیز قسمت جدید فیلم روز استقلال که «رستاخیز » Resurgence نام گرفته ، ۲۰ سال پس از فیلم اصلی که در سال ۱۹۹۶ اکران شده بود، اتفاق می‌افتد.

فیلم های قربانی دانلود غیر قانونی
روز استقلال

داستان فیلم روز استقلال این گونه است که با استفاده از تکنولوژی بیگانگان، دولت‌های مختلف دنیا گرد هم آمده و برنامه‌ی دفاعی بزرگی برای دفاع از سیاره‌ی ما تنظیم کرده‌اند. با این حال، هیچ چیز نمی‌تواند ما را برای نیروی پیشرفته‌ی بیگانگان آماده کند. تنها هوش چند مرد و زن شجاع می‌تواند دنیای ما را از انقراض نجات دهد.

جوخه انتحار : جوخه انتحار Suicide Squad فیلمی ابرقهرمانی بر پایه گروهی ضد قهرمان به همین نام در کمیک‌بوک‌های شرکت دی‌سی کامیکس است که سومین فیلم در دنیای سینمایی مشترک دی‌سی کامیکس محسوب می‌شود.

فیلم های قربانی دانلود غیر قانونی
جوخه انتحار

دیوید آیر نویسندگی و کارگردانی آن را بر عهده دارد و ویل اسمیت، جرد لتو، مارگوت رابی، یوئل کینامن، وایولا دیویس، جای کورتنی، کارا دلوین و ازرا میلر بازیگران این فیلم هستند.

در جستجوی دُری : فیلم در جستجوی دُری سومین انیمیشن پرفروش پیکسار از آغاز تاسیس این استودیوی پیشرو در امر انیمیشن‌سازی است. تنها انیمیشن‌های «داستان اسباب‌بازی ۳» و «در جستجوی نمو» فروشی بیشتر از این انیمیشن داشته‌اند.

فیلم های قربانی دانلود غیر قانونی
در جستجوی دُری

این انیمیشن ماه ژوئن در آمریکا اکران شد و رکورد فروش یک انیمیشن در افتتاحیه را به نام خود ثبت کرد. «در جستجوی دُری» علاوه بر این تا اینجای کار با ۴۷۶٫۹ میلیون دلار پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۱۶ در آمریکا است.

بازگشته : فلیم بازگشته یا از گور برخاسته The Revenant یک فیلم حماسی در گونهٔ وسترن ، زندگینامه ، درام و مهیج به کارگردانی الخاندرو گونسالس اینیاریتو محصول سال ۲۰۱۵ است. فیلم‌نامهٔ این فیلم از رمان بازگشته نوشتهٔ مایکل پانک اقتباس شده و نویسندگی آن را آلخاندرو اینیاریتو و مارک اسمیت برعهده داشتند.

فیلم های قربانی دانلود غیر قانونی
بازگشته

بازیگرانی همچون لئوناردو دی‌کاپریو، تام هاردی، ویل پولتر و دامنل گیلسون در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. بازگشته برای نخستین بار در ۱۶ دسامبر ۲۰۱۵ در تئاتر چینی تی‌سی‌ال اکران شد و اکران عمومی آن در ایالات متحده آمریکا ۲۵ دسامبر ۲۰۱۵ میلادی بوده‌است و پخش جهانی آن نیز از ۸ ژانویهٔ ۲۰۱۶ آغاز شد.

منبع : torrentfreak

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا